Skocz do zawartości

Siłownia a IF

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Gość_Oilman_*

Gość_Oilman_*
  • Goście
Witajcie
Zainteresowałem się dietą IF i myślę żeby zrobić 8 h jedzenia a 16 h postu. Problem jest taki, że na siłownię chodzę między 9 a 10 i myślę o oknie około 19-11 post. Co myślicie o treningach na siłowni na czczo i dopiero po niej zjeść śniadanie?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
dxtr01

dxtr01

    KFD Silver

  • Bez aktywacji
  • Pip
  • 36 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3

    Wiele osób tak robi, w tym Ja. Nie widzę przeciwskazań. Ja staram się jeść 13/14 - 21/22. Na trening chodzę jedynie po kawie i jeszcze mi się nie zdarzyło żebym poczuł się słabo czy poczuł jakikolwiek dyskomfort z powodu tego, że ćwiczę na czczo. Wyniki siłowe również na tym samym poziomie jakbym ćwiczył w środku dnia po posiłku. Jedyny ważny aspekt jeśli chcesz ćwiczyć na czczo to ważne abyś dnia poprzedzającego trening zawsze zjadł ostatni posiłek obfity w węglowodany. 


    • 0

    #3
    Gość_Oilman_*

    Gość_Oilman_*
    • Goście

    Dzięki za odpowiedź.

    Jeśli chodzi o ten posiłek ostatni. Co będzie lepsze shake własnej roboty z 50g płatków owsianych i 5 g siemia lnianego, 50 g owoców mrozonych i jeden banan zalany mlekiem ryzowym, czy może odżywka węglowodanowo - proteinowa?

    Jeszcze jedna sprawa czy mogę rotować sobie tymi godzinami, dwa razy w tygodniu wstaję o 4:40 i strasznie długo nie jeść do 12 więc tego dnia bym zjadł około 10.


    Edytowany przez Oilman, 16 styczeń 2018 - 13:28 .

    • 0

    #4
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6033 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    autor: zawsze dietę stosujesz pod siebie a nie odwrotnie, nie ma znaczenia ile będzie posiłków i o której je zjesz, nie odczujesz żadnej różnicy poza komfortem psychicznym, bo mimo wszystko będziesz myślał wciąż o nadciągającym posiłku który już na Ciebie czeka o godzinie X. Dlatego uważam że trzeba przetestować ten model żywienia ale nie koniecznie jest on dla wszystkich. IF to nie jest złota metoda na redukcję,  jedynie przesuwa okno żywienia, żebyś miał poczucie najedzenia w oknie żywieniowym, bo w sumie przy małej ilości kcal nie wszystkim wystarczają małe posiłki, ale generalnie zjesz tyle samo co na zwykłej redukcji, przy tradycyjnym modelu żywienia.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko