Skocz do zawartości

Zdjęcie

Serie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pvkk

pvkk

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tak ;)
    • Staż [mies.]: 13

    Siema, postanowaiłem poszukać porady. Trenuje już troszkę ponad rok, z efektów jestem ogólnie zadowolony, ale mam rozkmine ile serii tygodniowo na daną partię jest ok, chodzi o oto, zeby jak najefektywniej to wykorzystać, mysle, ze troszke za duzo robilem. Ostatnio caly czas czytam o odpowiedniej ilosc serii w tygodniu, i jest mniej niz ja robilem (rzekomo jest lepiej, niz tyle ile ja robię) oczysiscie jest to tez zalezne od organizmu, zdolnosci regeneracyjnych itp.. ale czy moglby ktos z wlasnego doswiadczenia i wiedzy mi pomoc? chodzi glowne partie, plecy, bic/tric,barki itp 

    Postanowiłem, ze zmiejsze ilosc serii w daych cwiczeniach, zobaczymy co z tego wyjdzie, oczysiscie sie sam wkrotce o tym przekonam, ale chcialbym juz teraz wiedziec nt. serii Przykładowo na jednym treningu ; 

     

    Ławka dodatnia - 4 serie po 4-5 ruchow (62,5kg)  zmiejszyłem do 3 

    Rozpiętki - 4/5 serie po 12/10/8 ruchów (55-60kg) zmniejszyłem do 3

     

    Biceps robie po 3 ćwiczenia z 3 seriami, a robiłem po 4-5 serii, lub 4 cwiczenia

    Triceps zmienił sie najbardziej wg mnie, albowiem z 3 cwiczen po 4-5 serii postanowilem zmiejszyc do 2 cwiczen po 3-4 serie

     

    Czy zredukowanie ilosc serii jak wyzej cos da? czy jest to bez znaczenia ;v


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Contucky

    Contucky

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 172 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    Najbardziej popularne treningi teraz praktykuja 5x5 w bojach wiec nie 4 serie nie sadze ze to za duzo. Ale wiadomo zalezy od tego ile cwiczen robisz Panie. 

    Ja czasem chodzilem na silownie i robilem wyciskanie na plaskiej 10 serii po 5-10 powtorzen, pozniej dipy 3 serie i do domu i bylem zadowolony z treningu klatki.. Zalezy jakie masz cele, jaki trening odebrales. 

     

    Moze wrzuc caly plan do oceny w odpowiednim dziale i dostaniesz wiecej odpowiedzi


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko