Skocz do zawartości

Zdjęcie

Scyzoryki

* * - - - 1 głosów trening brzucha scyzoryki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57491 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: proste brzucha
    Mięśnie pomocnicze: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha, biodrowo-lędźwiowy, grzebieniowy, naprężacz powięzi szerokiej, krawiecki, czworogłowy prosty uda, przywodziciel krótki, przywodziciel długi
    Stabilizatory: czworogłowy uda, naramienny, kruczo - ramienny, piersiowy większy część górna

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Połóż się plecami na podłożu. Ramiona w górze leżą na podłożu. Weź wdech i jednocześnie unieś nogi oraz tułów z ramionami trzymanymi w górze, w momencie spięcia mięśni brzucha zrób wydech i powoli powróć do pozycji wyjściowej, robiąc wdech.

    Uwagi: Każde kolejne powtórzenie zaczynaj od pleców i nóg położonych na ziemi. Podczas wykonywania ćwiczenia pośladki powinny przylegać do podłoża, a ramiona być proste.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    • 2

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ToKo

    ToKo

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 725 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 52

    Scyzoryki też zaburzają naturalną krzywiznę kręgosłupa? Nie jestem pewien, na ile to ćwiczenie jest bezpieczne 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko