Skocz do zawartości

Zdjęcie

Słabe ręce - jaki plan dla początkującego?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Cron

Cron

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 23 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 03.15

    Staż obecnie - ponad 2 tygodnie. Wcześniej jakieś 12 lat temu za dzieciaka przez 3 miesiące ;)

     

    Po pierwszym pobycie na siłowni gdzie testowałem wszystkie maszyny po kolei i miałem gigantyczne zakwasy postanowiłem sobie przygotować jakiś split (jak kiedyś). Robiłem nogi+barki / klata+triceps / plecy + biceps, w międzyczasie dużo czytałem i oglądałem na youtubie aby sobie nie zrobić dużej krzywdy i w 2 tygodniu dokładałem bardziej złożone ćwiczenia jak przysiady i MC. Z tego co czytam jako początkujący powinienem robić FBW jednak czy to będzie dla mnie najlepsze rozwiązanie? Zauważyłem, że moim najsłabszym punktem są ręce. Wykonując inne ćwiczenia jak np wyciskanie sztangi czy nawet ćwiczenia na brzuch w podporze czuję zmęczenie w rękach. Na dodatek mam dużą dysproporcję w tricepsach (lewy o wiele słabszy), biceps też oczywiście jest słabszy bo jestem praworęczny ale nie tak znacznie jak tricepsy. Czy pomimo to najlepszym rozwiązaniem będzie 3x w tygodniu FBW? Może robić 4ty trening w tygodniu (albo 3.5 co 2 dni) jedynie na ręce albo zastąpić jeden trening FBW tricepsem i bicepsem?


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Vin Diesel

    Vin Diesel

      teamKFD

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 17046 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Santa Monica, CA

    daj normalnie FBW 3x w tyg. trochę poćwiczysz i siła w łapach się powinna poprawić


    • 0

    #3
    mario591

    mario591

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 161 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zielona Góra
    • Staż [mies.]: 30

    Spokojnie z tą siłą. Sam wspomniałeś, że dopiero zacząłeś po powrocie więc ćwicz, bądź cierpliwy podnoś sobie poprzeczkę a będzie ok. Poza tym wiele osób nie docenia treningu FBW i myśli, że to trening tylko dla osób początkujących i traktowany jako wprowadzenie do innych systemów treningowych. Weź pod uwagę, że przy FBW trenujesz całe ciało z mniejszą intensywnością ale częściej co też przekłada się na przyrosty masy mięśniowej.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko