Skocz do zawartości

Zdjęcie

RWD, FWD czy AWD - co najlepsze?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
brtt

brtt

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Jeep teraz w dobra strona poszedl z nowyk GK. Nie oklamujmy sie sa marki mniej i bardziej prestizowe, VW moze i jest dla niektorych nudny bo jest spokojny i to wlasnie przyciaga klientow, spokojne wykonczenie bez krzykliwosci i jakis zaokraglen,guziczkow z kosmosu. Porownujac styl wnetrz japonskich do niemiecki widac ze u niemcow panuje prostota, skromnosc co daje niesamowity efekt, a w takim infiniti m37 dla mnie za duzo uwypuklen,guzikow,skosow.

    Jak porownywac marki to raczej na rownym poziomie bo taka klotnia honda vs bmw nie ma sensu. Mercedes wedlug mnie te nowe modele popsul okropnie, nawet cls ktory mi podchodzil juz nie jest taki sam, bmw fajne jednak w srodku wedlug mnie ustepuje audi. Dla mnie seat robi calkiem ciekawe wizualnie autka i skoda-czekam na ta vision d bo fajnie sie zapowiada. Co do wlochow to nie mialem doczynienia, ale sam fakt ze fiat ratuje niektore marki jest interesujacy, ze niby marka dla "ludu" tak samo vw,a posiada takie elitarne marki :).
    • 0

    #42
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Zgadzam się co Merców, mam zaufanego mechanika, który siedzi tylko w mercach i 90% wozów do niego zaglądających to samochody po 2000 roku produkcji, większość z silnikami cdi. Nie ma to jak stare beki i 190:) A swoją drogą co powoduję taką awaryjność w tych dieslach cdi??
    Mają delikatne wtryski, czy co?? Pozdro.
    • 0

    #43
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Nie chodzi tylko o silniki CDI ale rónierz o blachy - korozja na 10 letnich mercach to jakaś masakra i inne niedociągnięcia.

    Mercedes chciał ograniczyć koszty produkcji i przeniósł produkcje podzespołów do innych krajów.

    Edytowany przez ElDario, 01 lipiec 2011 - 09:51 .

    • 0

    #44
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Mercedes pomyślał o polskich blacharzach panach Mietkach, żeby mieli co robić i bezrobocie spadło :rolleyes:.
    • 0

    #45
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12

    Zgadzam się co Merców, mam zaufanego mechanika, który siedzi tylko w mercach i 90% wozów do niego zaglądających to samochody po 2000 roku produkcji, większość z silnikami cdi. Nie ma to jak stare beki i 190:) A swoją drogą co powoduję taką awaryjność w tych dieslach cdi??
    Mają delikatne wtryski, czy co?? Pozdro.


    To może zapytaj o to zaufanego mechanika.
    • 0

    #46
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Spokojna Twoja rozczochrana:)
    • 0

    #47
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12
    Z tego co widzę po Twoich fotach to Twoja ciut bardziej rozczochrana :)
    Żartuję :)
    Co do tych merców i silników CDI to wydaje mi się że wszystko obojętne w dieslu czy to CDI, TDI czy inne. Po prostu mamy mentalność w Polsce, że ludzie chcą kupić 10 letniego diesla z Niemiec, który ma przejechane 150 tys max. No i takie kupują tyle, że w real mają po 400-500 tys. NO i wtedy raczej bez różnicy czy TDI czy CDI itp bo padają wtryski turbo itp.
    P.S
    Dużo merców już z CDI robiło tam za taxi, więc trzeba uważać :)

    Edytowany przez stopro., 01 lipiec 2011 - 10:49 .

    • 0

    #48
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    To pokaż mi chociaż jednego "powypadkowego złoma z Niemiec" którego chciałem komuś wepchnąć żeby go naciągnąć jak to stwierdziłeś.
    Jak nie udowodnisz to tak samo ja mogę powiedzieć, że jesteś gej i idiota. Skoro Ty nie masz dowodów to ja też nie muszę mieć na swoje słowa.
    Przy takich jak Ty zawsze nerwy puszczają.
    P.S
    Jak już wytykasz styl moich wypowiedzi to zajmij się ortografią bo napisałeś cię a nie Cię
    Ciezka praca cie czeka
    Jak już coś wytykasz to zacznij od siebie.


    Co do cie - bylo napisane jak najbardziej celowo. Pisanie cie przez C oznacza szacunek. Dlatego wlasnie napisalem cie. :-D
    Nie wiem chlopcze czemu sie tak niezdrowo podniecasz. Nie zamierzam znizac sie do twojego ( tak ma byc, przez t) poziomu, ale poprzez takie prostackie wypowiedzi tylko sie osmieszasz. Pewnie dlatego, ze tylko na forum stac cie na pyskowke :-D Ale szkoda czasu na ciebie.

    Co do Fiata rzeczywiscie robi lepsze diesle niz Niemcy. Rowniez jest znacznie lepszy jesli chodzi o downsizing. Niemcy nie potrafia wyprodukowac jeszcze takich silnikow. Co robi BMW w akcie desperacji zatem? Wprowadza do produkcji silniki trzycylindrowe.Rowniez sa o lata do tylu jesli chodzi o technologie hybrydowa. Nie sa w stanie nic zaoferowac w tej dziedzinie. A Japonczycy od lat oferuja zaawansowane technologicznie auta o napedzie hybrydowym.

    Bugatti Veyron. W jakim stopniu to jest Bugatti? Tylko z nazwy. To jest teraz VW i jest to profanacja slynnej marki.
    VW dokonuje zbrodni ingerujac w przejete marki technicznie. Veyron jest tylko bardzo drogim VW.
    VW probuje dokonac unifikacji, zapewne w celu zwiekszenia zyskow. Efektem jest ta sama technologia zastosowana w roznych markach aut. Audi, VW, Skoda, Seat - rozne opakowania, ta sama technika. Nuda i banal.

    Zanika wszelka oryginalnosc. Produkuje sie auta bez polotu i charakteru i to spotkalo rowniez BMW. Mam nadzieje, ze pozostana na rynku male firmy produkujace wspaniale, oryginalne i niepowtarzalne auta. Ze nie zostana przejete pzrez takie firmy jak VW czy BMW. Taki np. Lotus, Jensen, AC, Marcos, Morgan itd. Oferuja cos, czego nigdy nie beda soba reprezentowac auta z Niemiec. Wzbudzaja emocje, poniewaz sa czyms znacznie wiecej niz srodkiem transportu. A niemiecka masowka sypie sie z tasm produkcyjnych. Nie majac prestizu same w sobie przejmuja marki, ktore ten prestiz maja. Ale pzrez sam fakt stania sie ich wlascicielem pozbawiaja nabyte marki sporej czesci prestizu. Oczywiscie Lambo wyprodukowane przed przejeciem pzrez VW bedzie nazywane ostatnim prawdziwym Lambo. :-D To samo dotyczy niszczonych pzrez Niemcow marek Rolls - Royce i Bentley. Pakuja w te ikony motoryzacji swoja ordynarna technologie. Bentley z czesciami VW- czy to jest jeszcze prawdziwy Bentley? Zdecydowanie nie.
    • 0

    #49
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Co do Fiata rzeczywiscie robi lepsze diesle niz Niemcy. Rowniez jest znacznie lepszy jesli chodzi o downsizing. Niemcy nie potrafia wyprodukowac jeszcze takich silnikow. Co robi BMW w akcie desperacji zatem? Wprowadza do produkcji silniki trzycylindrowe.Rowniez sa o lata do tylu jesli chodzi o technologie hybrydowa. Nie sa w stanie nic zaoferowac w tej dziedzinie. A Japonczycy od lat oferuja zaawansowane technologicznie auta o napedzie hybrydowym.

    Teraz to mnie rozbawiłeś :cozagopek: w jakim sensie są lepsze włoskie diesle ? Nie są ani oszczędniejsze (VW od lat wygrywa praktycznie wszystkie ECO testy) ani trwalsze. Pokaz mi JTD które ma przejechane 500 tys ? Cieżko znaleźć takiego. a praktycznie połowa aut niemieckiej produkcji sprowadzana do Polski mają takie przebiegi i nie robi to na nikogo większego wrażenia, ludzie regenrują turbiny i dalej smigają nie mówiąc już o starych Mercedesach w których to licznik może przekroczyć 1 000 000 km przebiegu.

    Nie orientuje sie ostatnio na czasie z BMW ale nie maja raczej silnika 3-cylindrowego. VW miał 1.4 TDI (na bazie 1.9TDI) i obecnie 1.2 TDI (na bazie 1.6 TDI). Z ciekawości powiem że ten pierwszy doskonale się spisywał w malutkich autach miejskich jak np. vw polo czy audi a2 gdzie potencjał 4 cylindrów nie był potrzebny. Fakt, straszny klekot ale bardzo niskie spalanie.

    VW poszedł w trochę inną stronę i hybryda nie jest tam potrzebna. Np. Skoda Greenline osiągnała niedawno spalanie poniżej 2 l/ 100 KM, w tamtym roku passat w wersji Bluemotion osiągnał wynik nieco ponad 3 l/100 KM, więc żadna hybryda nie może się pochwalić takimi rezultatami..

    PS: Np ten nowy leksus pali wg producenta 3,8 l/100 km, a ja taki da się osiągnąć starą 15 letnią Ibizą z silnikiem 1.7 SDI.

    Bugatti Veyron. W jakim stopniu to jest Bugatti? Tylko z nazwy. To jest teraz VW i jest to profanacja slynnej marki.
    VW dokonuje zbrodni ingerujac w przejete marki technicznie. Veyron jest tylko bardzo drogim VW.
    VW probuje dokonac unifikacji, zapewne w celu zwiekszenia zyskow. Efektem jest ta sama technologia zastosowana w roznych markach aut. Audi, VW, Skoda, Seat - rozne opakowania, ta sama technika. Nuda i banal.

    Kogoś mi przypominasz z tym językiem hahaha
    ... słychać strzały ....
    Veyron jest obecnie najszybszym autem świata. Silnik W16 jest pokazem wysokiej technologi i precyzji, nikomu wczesniej nie udało się stworzyć takiego potwora. Nie masz zadnych argumentów, tylko powtarzasz nuda nuda bla bla bla. :cozagopek:

    Zanika wszelka oryginalnosc. Produkuje sie auta bez polotu i charakteru i to spotkalo rowniez BMW. Mam nadzieje, ze pozostana na rynku male firmy produkujace wspaniale, oryginalne i niepowtarzalne auta. Ze nie zostana przejete pzrez takie firmy jak VW czy BMW. Taki np. Lotus, Jensen, AC, Marcos, Morgan itd. Oferuja cos, czego nigdy nie beda soba reprezentowac auta z Niemiec. Wzbudzaja emocje, poniewaz sa czyms znacznie wiecej niz srodkiem transportu. A niemiecka masowka sypie sie z tasm produkcyjnych. Nie majac prestizu same w sobie przejmuja marki, ktore ten prestiz maja. Ale pzrez sam fakt stania sie ich wlascicielem pozbawiaja nabyte marki sporej czesci prestizu. Oczywiscie Lambo wyprodukowane przed przejeciem pzrez VW bedzie nazywane ostatnim prawdziwym Lambo. :-D To samo dotyczy niszczonych pzrez Niemcow marek Rolls - Royce i Bentley. Pakuja w te ikony motoryzacji swoja ordynarna technologie. Bentley z czesciami VW- czy to jest jeszcze prawdziwy Bentley? Zdecydowanie nie.

    Ogólnie zarówno Bentley jak i Rolls - Royce odnotowują dobre wyniki sprzedaży, jakoś ludzi z gruba kasą nie interesuje to że są z warsztatu VW, ale ty wać pan wielmożny hrabia z Polski który musiał wyjechac za chlebem za granice jest tym strasznie zdruzgotany B-)

    Niemieckie koncerny motoryzacyjne mają swoją charakterystyke, Passat to ma być Passat, Seria 3 Seria 3, Golf to Golf jest tutaj określony kierunek. Jak już wcześniej pisałem jest Passat CC, Scirocco, ciekawa alternatywa za rozsądne pieniądze, ale jak ktoś tego nie widzi to jest albo ślepy albo głupi.

    Edytowany przez ElDario, 02 lipiec 2011 - 19:41 .

    • 0

    #50
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    Niemieckie koncerny motoryzacyjne mają swoją charakterystyke, Passat to ma być Passat, Seria 3 Seria 3, Golf to Golf jest tutaj określony kierunek. Jak już wcześniej pisałem jest Passat CC, Scirocco, ciekawa alternatywa za rozsądne pieniądze, ale jak ktoś tego nie widzi to jest albo ślepy albo głupi.



    Kolega widzę zaciekle broni niemieckich marek, choć tak na prawdę nie ma się czym podniecać.
    Scirocco wielka mi rewelacja i rewolucja - przerobiony pseudo sportowy golf, śmiech na sali i jeszcze silniki tsi z początku produkcji, które się sypały prawie równie regularnie jak szit 2.0 tdi tffffffu.... Co do Pasata cc, mnie się akurat podoba, ale to kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.

    Ponadto kolega nie zna włoskiego jtd, które jest w stanie przekręcić 500 tyś km?? To dziwne, bo alfiści, by kolegę wyśmiali, 2.4 jtd 136 km, wciąga takie przebiegi rura wydechową :devil: .
    • 0

    #51
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Kolega widzę zaciekle broni niemieckich marek, choć tak na prawdę nie ma się czym podniecać.
    Scirocco wielka mi rewelacja i rewolucja - przerobiony pseudo sportowy golf, śmiech na sali i jeszcze silniki tsi z początku produkcji, które się sypały prawie równie regularnie jak szit 2.0 tdi tffffffu.... Co do Pasata cc, mnie się akurat podoba, ale to kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.


    Rewolucją nazwać Scirocco nie można, ale wg mnie rewelacyjnie auto wygląda. Silnik TSI był innowacją w świecie motoryzacji - podwójnie doładowany motor na tak szeroką skalę. Po za tym w Scirocco był montowany 2.0 TSI a z tego co pamiętam został wybranym silnikiem roku 2007, a to o czymś świadczy. Zawsze można przytoczyć jakieś wpadki, np w fiatach rdzewiejąca karoseria po 3 latach ... to normalne że jak wchodzi jakaś nowa technologia w dzisiejszych czasach to ma jakieś wady.

    Ponadto kolega nie zna włoskiego jtd, które jest w stanie przekręcić 500 tyś km?? To dziwne, bo alfiści, by kolegę wyśmiali, 2.4 jtd 136 km, wciąga takie przebiegi rura wydechową :devil: .


    To chyba na zachodnich drogach bo w Polsce kazde alfoskie zawieszenie sie sypnie na tych dziurach a tanie w naprawie nie jest, i chyba po dwu-krotnym wymianie głowicy i turbosprężarki ... Po za tym 2,4 JTD to mniejszość.
    • 0

    #52
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Nie ma co ukrywać ale włoskie ropniaki lepiej się sprawują od niektórych dieslów niemieckich. Ale diesle są dla dziadków i o nich się nie rozmawia %)
    • 0

    #53
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    Nie ma co ukrywać ale włoskie ropniaki lepiej się sprawują od niektórych dieslów niemieckich. Ale diesle są dla dziadków i o nich się nie rozmawia %)



    Popieram, dlatego jeżdżę alfą 156 2.5 v6 i nikogo z rana nie budzę zapalając pod blokiem przy -20 stopniach:). Natomiast co do zawiechy, to faktycznie trzeba uważać, wielowahaczowe zawieszenie daje świetne właściwości trakcyjne lecz nie jest jakieś mega trwałe... niestety.
    Ale dźwięk i osiągi rekompensują wszystko, ave Bella :ziober:
    • 0

    #54
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Poka j(zrob temat) alfice tylko srodkiem mnie odstraszaja... podobno maja robic teraz Alfa Romeo SUV.
    • 0

    #55
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Popieram, dlatego jeżdżę alfą 156 2.5 v6 i nikogo z rana nie budzę zapalając pod blokiem przy -20 stopniach:).

    Wole budzić wszystkich nad ranem niż płacić ponad 50 zł/100km
    • 0

    #56
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Wole budzić wszystkich nad ranem niż płacić ponad 50 zł/100km


    A ile spali diesel o podobnej pojemności? 2 litry mniej? Niewielka różnica patrząc na dźwięk płynący z pod maski i osiągi.
    • 0

    #57
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Ja jeżdżę dużo po mieście 80% przebiegu, więc dla mnie diesel to chora opcja. Poza tym nie byłby nic oszczędniejszy w porównaniu z benzyniakiem, bo jakby wtryski padły, to niewielkie oszczędności paliwowe szlag by trafił i to z nawiązką:)
    • 0

    #58
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    Poka j(zrob temat) alfice tylko srodkiem mnie odstraszaja... podobno maja robic teraz Alfa Romeo SUV.


    Dlaczego Cię wnętrze odstrasza? Przecież jest niesamowite. Piękne zegary w głębokich tubach. Jest polot, nie jak u niemieckiej konkurencji:)
    • 0

    #59
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Chłopaki ostro zboczyliśmy od tematu. JAk chcecie dalej pogadać to moto-spam.
    • 0

    #60
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Ja jeżdżę dużo po mieście 80% przebiegu, więc dla mnie diesel to chora opcja. Poza tym nie byłby nic oszczędniejszy w porównaniu z benzyniakiem, bo jakby wtryski padły, to niewielkie oszczędności paliwowe szlag by trafił i to z nawiązką:)

    Jak ktoś leje gnojówe zamiast ropy to wtryski padają. Różnica między dieslem a benzyną jest taka że w przypadku benzyniaka mniejsze znaczenie na żywotność ma jakość paliwa, olej, serwis, styl jazdy. W dieslach ma to z kolei ogromne znaczenie - diesel na lipnym paliwie, pałowane na maksa na zimnym silniku w mieście na krótkich odcinkach za długo nie pociągnie Odpowiednio używany będzie chodził wieki.

    Dlaczego Cię wnętrze odstrasza? Przecież jest niesamowite. Piękne zegary w głębokich tubach. Jest polot, nie jak u niemieckiej konkurencji:)

    Nie każdemu musi się podobać, dla mnie jest to rzecz która ma najmniejsze znaczenie przy wyborze auta, ale alfowiskiego nie chciałbym mieć.

    Edytowany przez ElDario, 03 lipiec 2011 - 18:38 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko