Skocz do zawartości

Zdjęcie

RWD, FWD czy AWD - co najlepsze?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
ElDario

ElDario

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    To samo powiedziałem o silniku 2.5 TDI w allroad, ktoś pisał, że to szybka fura. A ja napisałem, że tak szybka, że dużo aut "cywilnych" z mniejszymi silnikami da mu radę. Jednak to auto do czego innego służy, i mylnym tropem ktoś zaczął pisać o jej dynamice, V- maxach, zapasie oraz o obstawianiu reszty na autostradzie.

    Odpowiedz sobie na pytanie, jaką moc ma przeciętny silnik w osobówce w Polsce ? Podejrzewam cos koło 90km więc wartość 2x większa to duża różnica, i jak na polskie warunki jest to szybkie auto patrząc dodatkowo na stan dróg. Zawsze znajdzie się coś szybszego nie w tym rzecz.

    Co do różnic między autami niemieckimi a japońskimi łatwo zauważyć że jest sporo niemeckich aut z 20 letnim stażem na drogach a ich przebiegi przekraczają ponad pół miliona km i to zadna sensacja. Japońskie ciężko spotkać w takim wieku bo się po prostu rozpadnie. Widac to w rankingach awaryjności w których to Japońskie oscylują bardzo wysoko, wyżej niż niemieckie a wraz z wiekiem wypierają je ewidentnie auta niemieckie.

    Edytowany przez ElDario, 26 czerwiec 2011 - 21:12 .

    • 0

    #22
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12

    Odpowiedz sobie na pytanie, jaką moc ma przeciętny silnik w osobówce w Polsce ? Podejrzewam cos koło 90km więc wartość 2x większa to duża różnica, i jak na polskie warunki jest to szybkie auto patrząc dodatkowo na stan dróg. Zawsze znajdzie się coś szybszego nie w tym rzecz.


    Ok tylko teraz porównaj tą jednostkę, do konkurencyjnych diesli przy tej mocy. Dla przykładu 530d (porównam 3.0 BMW z 2.5 TDI Audi bo spalanie nie rózni się a może jest mniejsze w BMW) bądź mercedes itp itp. Jakie osiągi ma ten mega 180 konny 2.5 TDI a jakie ma reszta. Nie mówię, że jest słaby jako zwykły dupowóz (chociaż dużo pali jak na zwykłego dupowoza) tylko mówię, że jest bardzo słaby posiadając taką moc, bo inne auta wymiatają.
    • 0

    #23
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    ile jeździ po drogach Civiców Type R i ile z tych sztuk jest zadbanych. Ośmieszasz się z każdą swoją wypowiedzią. A Twoje porównania rozbawiły już nie jednego chłopaka.

    ZYX zamknij ten temat, bo odpowiedzi niektórych osób wydają mi się jakby mieli po 12 lat.

    Polska mlodziez ceni poniemiecki zlom...
    A jakie to beemki mieliscie, ze byly takie swietne, ze chcialo sie jezdzic okrezna droga? Pochwalcie sie jak jest czym.

    P.S. Posiadalem BMW e91, kupilem je kiedy auto bylo 2-letnie. Bylo to auto z bardzo malym pzrebiegiem.Silnik 2.0 diesel o mocy 163KM, czyli auto szybsze od 2.0 benzyna , ze skrzynia tiptronic. Zapewne wiec duzo lepsze od staroci zajechanych jakimi sie zachwycacie. I nie zachwycalem sie. Pzreciwnie, bylem rozczarowany. Dobra sztywnosc nadwozia niby, dynamika tez niezla ale auto bez charakteru. Dalem sie nabrac opiniom na temat marki. Dla mnie to auto bylo nudne po prostu, przereklamowane. I nie mialem nim ochoty jezdzic okreznie wcale :-D Zreszta mozecie je zobaczyc w galerii opisane jako BMW e90 MT Stoke ( moj poprzedni nick). Czesc wypowiedzi wiec musze potraktowac jako niepowazne podjaranie sie malolatow. Ktorzy co najwyzej jezdzili rupieciami typu e36 ewentualnie e46 w stanie zuzytym. Pozniej kupilem Mazde 3 i dawala wieksza radosc z jazdy.
    W tej chwili jezdze Lexusem IS 200 z 2007 r.
    Auta niemieckiego nie kupie juz nigdy. Glownie ze wzgledu na duzo wieksza awaryjnosc i kiepski image niemieckich marek ( poza Porsche, jedyna marka niemiecka , ktora ma dobry wizerunek).Ale na Porsche mnie nie stac. Wiec jesli naprawde podniecaja was te rupiecie i uwazacie je za siodmy cud swiata...pozostaje jedynie wspolczuc. Zapewne to wynik posiadania mediow i motoryzacyjnej prasy pzrez firmy niemieckie oraz mity z lat 80, kiedy wasate Mariany tachaly stare VW do Polski. A te VW rzeczywiscie byly swietne w porownaniu z Polonezami i Maluchami.
    Nowe BMW oczywiscie jest dobry autem (pomijajac nieciekawy wizerunek). Lepszym niz duzo bardziej awaryjny Mercedes ( no i teraz na koreanskich podzespolach :-) ). Ale stare BMW z duzym przebiegiem to jest zwykly , zuzyty staroc i nie wciskajcie sobie kitu, ze to dobre auto. Dobre auto ma swoja cene. Dlaczego auta tanieja? Bo sie zuzywaja, traca wartosc poprzez zuzycie materialu i wyeksploatowanie podzespolow. BMW nie jest doskonale i mialo rowniez wiele niedorobek i wad w swoich autach. Ten zachwyt starociami to jest szczyt naiwnosci. Zapracujcie sobie na porzadne auto i wtedy moze bedzie frajda z jazdy. Co do civica type R - kolega ma takiego i mialem okazje poprowadzic to auto. Moja byla beemka w porownaniu z nim byla mulem dla emeryta. Mimo, ze znacznie drozsza. Zdecydowanie to civic jest autem mogacym byc okreslanym jako sportowe. BMW to raczej wygodny pojazd rodzinny z dynamika wystarczajaca na szybka jazde autostrada. I to type r dawal ogromna frajde i skok adrenaliny. Beemka usypiala.

    Edytowany przez FastAndFurious, 26 czerwiec 2011 - 22:14 .

    • 0

    #24
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Widze, ze przez temat wyniknela tez dyskusja niemcy vs japonia vs francja (no i koreancow mozna dodac bo tez teraz giganci motoryzacyjni-gdzie chiny i amerykance %) ). Powiem szczerze, ze z niemieckich podchodza mi tylko samochody Audi(oprocz a1,a2),Skoda(czekam na Vision D, no i superb jest super), VW(touareg),z japonskich w kazdej marce cos mi sie podoba, stylistycznie wedlug mnie autka ciekawsze i ladniejsze, jednak tez takie porownywanie Honda vs BMW, popatrzmy tez na ceny, tak samo z Audi, wedlug mnie piekne wnetrza maja, ale patrzac na Lexusa i Infiniti nie mozna zarzucic japoncom ze robia tylko tanie,surowe samochody. np.ja jak sie naogladalem a5,a6 i q7-ek to potem wnetrza hondy,mazdy wydawaly mi sie bardzo surowe i brakowalo tej technologii. Jednak to tak samo jak z segmentami to mysle ze w markach tez jest podzial na te tanie,normalne i eksluzywne.

    Co do napedow to w obecnej chwili jako mlody czlowiek najbardziej podoba mi sie opcja awd, nie jestem jakims milosnikiem driftu, szybkiej jazdy, jednak majac autko awd z zapasem mocy, zalozmy taka impreze w kombii lub a4 quattro avant mozna jezdzic normalnie w tygodniu, a w sobote wyskoczyc na tor, to jest fajne w takich samochodac i zima tez nie ma problemow. Czesto przegladam fora marek bmw, audi i z opini wynikalo, ze pewien uzytkownik bmw f10, mial opony nokian(czyli nie byle jakie) zimowki i tez nie dawal rady czasem w zime ruszyc, musial robic to powoli i delikatnie bo inaczej kola sie slizgaly.

    E: Troche reklama, troche prawda, co o tym sadzicie?

    Edytowany przez brtt, 27 czerwiec 2011 - 00:11 .

    • 0

    #25
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna

    Polska mlodziez ceni poniemiecki zlom...
    A jakie to beemki mieliscie, ze byly takie swietne, ze chcialo sie jezdzic okrezna droga? Pochwalcie sie jak jest czym.

    P.S. Posiadalem BMW e91, kupilem je kiedy auto bylo 2-letnie. Bylo to auto z bardzo malym pzrebiegiem.Silnik 2.0 diesel o mocy 163KM, czyli auto szybsze od 2.0 benzyna , ze skrzynia tiptronic. Zapewne wiec duzo lepsze od staroci zajechanych jakimi sie zachwycacie. I nie zachwycalem sie. Pzreciwnie, bylem rozczarowany. Dobra sztywnosc nadwozia niby, dynamika tez niezla ale auto bez charakteru. Dalem sie nabrac opiniom na temat marki. Dla mnie to auto bylo nudne po prostu, przereklamowane. I nie mialem nim ochoty jezdzic okreznie wcale :-D Zreszta mozecie je zobaczyc w galerii opisane jako BMW e90 MT Stoke ( moj poprzedni nick). Czesc wypowiedzi wiec musze potraktowac jako niepowazne podjaranie sie malolatow. Ktorzy co najwyzej jezdzili rupieciami typu e36 ewentualnie e46 w stanie zuzytym. Pozniej kupilem Mazde 3 i dawala wieksza radosc z jazdy.
    W tej chwili jezdze Lexusem IS 200 z 2007 r.
    Auta niemieckiego nie kupie juz nigdy. Glownie ze wzgledu na duzo wieksza awaryjnosc i kiepski image niemieckich marek ( poza Porsche, jedyna marka niemiecka , ktora ma dobry wizerunek).Ale na Porsche mnie nie stac. Wiec jesli naprawde podniecaja was te rupiecie i uwazacie je za siodmy cud swiata...pozostaje jedynie wspolczuc. Zapewne to wynik posiadania mediow i motoryzacyjnej prasy pzrez firmy niemieckie oraz mity z lat 80, kiedy wasate Mariany tachaly stare VW do Polski. A te VW rzeczywiscie byly swietne w porownaniu z Polonezami i Maluchami.
    Nowe BMW oczywiscie jest dobry autem (pomijajac nieciekawy wizerunek). Lepszym niz duzo bardziej awaryjny Mercedes ( no i teraz na koreanskich podzespolach :-) ). Ale stare BMW z duzym przebiegiem to jest zwykly , zuzyty staroc i nie wciskajcie sobie kitu, ze to dobre auto. Dobre auto ma swoja cene. Dlaczego auta tanieja? Bo sie zuzywaja, traca wartosc poprzez zuzycie materialu i wyeksploatowanie podzespolow. BMW nie jest doskonale i mialo rowniez wiele niedorobek i wad w swoich autach. Ten zachwyt starociami to jest szczyt naiwnosci. Zapracujcie sobie na porzadne auto i wtedy moze bedzie frajda z jazdy. Co do civica type R - kolega ma takiego i mialem okazje poprowadzic to auto. Moja byla beemka w porownaniu z nim byla mulem dla emeryta. Mimo, ze znacznie drozsza. Zdecydowanie to civic jest autem mogacym byc okreslanym jako sportowe. BMW to raczej wygodny pojazd rodzinny z dynamika wystarczajaca na szybka jazde autostrada. I to type r dawal ogromna frajde i skok adrenaliny. Beemka usypiala.

    MT Stoke aha to już wiem dlaczego takie bezsensowne wypowiedzi.

    Co ty porównujesz typowego sporta z touringiem. Śmiech na sali.
    Miałem e30 2,5. Odchudzona, szpera 100% była do jazdy na codzień i do driftu. Kataowana co chcile. I chłopak jeździ nią dalej, ten sam silnik( zajął 16 miejsce na pucharze Bałtyku w drifcie, nigdy nie jeździł po torze). Który silnik by wytrzymał 3 letnie katowanie i wycinała wszystkie te Twoje civicy itp. Druga była e34 4.0 V8 bajka. Miała przejechane 320000. I silniczek zdrowiutki bo co to za przebieg na takiego potworka. Jeździła by do tej pory jakby nie szczęsny tir. Następna była e36. Kupiłem 2.0. Pojeździłem trochę i tu miał być german robiony i swap na 2.8, ale że funduszy zabrakło to musiałem kupić zwykły dupowóz. Jeśli tylko fundusze pozwolą wrócę do BMW.

    Więc nie mów mi, że ktoś nie ma pojęcia.

    Edytowany przez Marioxx, 27 czerwiec 2011 - 06:48 .

    • 0

    #26
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    FastAndFurious - nawet nie chce mi się cytować tych bzdur ...

    Kto Ci tak naopowiadał ze niemieckie auta mają słaby wizerunek itp. ? Co w nich jest złego bo nie kumam, wytłumacz mi :teletubbies: przeczytałeś na jakims forum że sa wiesniackie ?

    Awaryjność ? Ogólnie sumując całość niemieckie auta zawsze były na czele rankingów, inna sprawa że do polski są ściągane auta o ogromnych przebiegach (np. Passat i Golf zawsze w rankingach przebiegów sa na pierwszych miejscach) co też wpływa u ćwoków na opinie o tej marce bo myslą barany ze kupia 10 letniego vw z 200 tys przebiegu ... smiech na sali

    Co do Luksusów itp. to się nie wypowiadam bo są one jeszcze po za zasięgiem większości naszego społeczeństwa.

    PS: Nie wiem może i miałeś i ten i ten samochód w co śmiem wątpic, jak można porównywać kompakta do "pełnoprawnej" limuzyny ? Nie ośmieszaj się proszę ...

    Edytowany przez ElDario, 27 czerwiec 2011 - 09:14 .

    • 0

    #27
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Owszem, w naszym społeczeństwie (przynajmniej w części), nie wiedzieć dlaczego utarł się stereotyp wszechobecnego dresa w bmw, prezesa w mercu itp. Jeżeli ktoś chce sobie auto strzelić, to i tak ma w głębokim poszanowaniu :ziober: stereotypy jakimi kierują się półmózgi...

    Najgorsze jest to, że to wszystko zazwyczaj powstaje z zawiści, że komuś lepiej się wiedzie, więc trzeba go zgnoić :smierc:.
    • 0

    #28
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12
    Witam dawnego MT Stoke, który nie dziwo że nie chwali BMW, bo przecież kiedyś pisał, że ciężko pod górkę podjechać jak jest deszczowo. Może w Anglii nie wiecie co to opony zimowe...
    Teraz już wiem, znajome mi były te głupawe posty, a tu proszę objawiłeś się kim jesteś.
    Ale do rzeczy. Każdy jeździ czym chce i tyle. Koniec.
    • 0

    #29
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154
    Dlaczego auta niemieckie maja kiepski wizerunek? Poniewaz staly sie masowka , BMW produkuje setki tysiecy aut, reszta jeszcze wiecej. Wszedzie tego pelno. Kazdego biedaka i bezrobotnego stac na beemke, merca, audi. Mercedes do tego dorzucil vany robocze . Masowka i produkowanie aut kazdego rodzaju automatycznie zabija wszelka oryginalnosc i prestiz. VW zawsze byl marka plebejska i tutaj bez zmian. Mercedes zaczal produkowac auta z mnostwem usterek i tanimi materialami, nawet w drogich modelach. Zasadniczo - cos co zalewa swiat w milionach egzemplarzy atrakcyjne nie jest. Najlepsze jest BMW, ze wzgledu na wlasciwosci jezdne ( choc odbywa sie to kosztem komfortu i np. BMW serii 5 jest duzo mniej komfortowym autem niz Citroen C6).

    Co do rankingow - niemieckie wypadaja bardzo dobzre we wlasnych tylko rankingach :-D . Robionych na potzreby niemieckiego pzremyslu motoryzacyjnego. Polecam zapoznac sie z rankingami brytyjskimi Warranty Direct , JD Power i szczegolnie z amerykanskim Customers Reports - najbardziej cenionym na swiecie, niezaleznym od wplywow producentow samochodowych. W nim niemieckich mnostwo wsrod najgorszych aut. Wygrywaja bezkonkurencyjnie Lexusy i inne auta japonskie.
    Swoja droga ktos napisal wyzej kompletna bzdure o Passacie.Awaryjne , prymitywne i brzydkie auto. Ale ma trafiac w gusta plebsu i firm z silnikiem tdi i w tej kategorii sie jako tako sprawdza;)
    VW Passat B5 z silnikiem 1.9 tdi to kwintensecja zlego smaku i bez zadnych watpliwosci najbardziej obciachowe auto swiata.
    Kazdy jezdzi czym chce lub na co go stac. Proste. Ale jak mozna powaznie traktowac dziecinne, bezkrytyczne podekscytowanie marka BMW? Takie E30 to jest archaiczny pojazd nie mogacy sie rownac z niczym wyprodukowanym w tym tysiacleciu. Chyba to wynika z desperacji. Jak sie nie ma co sie lubi tzreba z braku wyboru polubic co sie ma. Nawet jak to jest e30 czy e36. :-D

    Edytowany przez FastAndFurious, 29 czerwiec 2011 - 07:08 .

    • 1

    #30
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Dlaczego auta niemieckie maja kiepski wizerunek? Poniewaz staly sie masowka , BMW produkuje setki tysiecy aut, reszta jeszcze wiecej. Wszedzie tego pelno. Kazdego biedaka i bezrobotnego stac na beemke, merca, audi. Mercedes do tego dorzucil vany robocze . Masowka i produkowanie aut kazdego rodzaju automatycznie zabija wszelka oryginalnosc i prestiz.


    Masówką to się stały chyba w UK. Tu jest POLSKA, tu jest inna sytuacja. Gdzie średnia krajowa wzięła się z nikąd i gdzie co drugi obywatel pracuje za minimalną stawkę.


    Najlepsze jest BMW, ze wzgledu na wlasciwosci jezdne ( choc odbywa sie to kosztem komfortu i np. BMW serii 5 jest duzo mniej komfortowym autem niz Citroen C6).


    Nie porównuj 5 do C6.
    C6 jest flagową limuzyną citroena, a piątka jest promowana jako rodzinny samochód. Porównaj sobie z serią 7 jak coś

    Takie E30 to jest archaiczny pojazd nie mogacy sie rownac z niczym wyprodukowanym w tym tysiacleciu. Chyba to wynika z desperacji. Jak sie nie ma co sie lubi tzreba z braku wyboru polubic co sie ma. Nawet jak to jest e30 czy e36. :-D

    Dodany obrazek
    • 0

    #31
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Dlaczego auta niemieckie maja kiepski wizerunek? Poniewaz staly sie masowka , BMW produkuje setki tysiecy aut, reszta jeszcze wiecej. Wszedzie tego pelno. Kazdego biedaka i bezrobotnego stac na beemke, merca, audi. Mercedes do tego dorzucil vany robocze . Masowka i produkowanie aut kazdego rodzaju automatycznie zabija wszelka oryginalnosc i prestiz. VW zawsze byl marka plebejska i tutaj bez zmian. Mercedes zaczal produkowac auta z mnostwem usterek i tanimi materialami, nawet w drogich modelach. Zasadniczo - cos co zalewa swiat w milionach egzemplarzy atrakcyjne nie jest. Najlepsze jest BMW, ze wzgledu na wlasciwosci jezdne ( choc odbywa sie to kosztem komfortu i np. BMW serii 5 jest duzo mniej komfortowym autem niz Citroen C6).

    Powiedz mi która marka nie jest masówką ? Bugatti ? Lambo ? Porshe ? Człowieku ty bujasz w obłokach, nie wiem co ty byś chciał żeby Ci samochód za 100 tyś składało 20 ludzi przez pół roku ?

    Mercedes żegna już temat masowych usterek, pepełnili błąd ale to nie może przekreślać całej historii którą stworzyli.

    Odpowiedz na pytanie co w VW jest takiego Plebejskiego, bo nie potrafie zrozumieć i jeszcze nikt mi tego nie wytłumaczył. To ikona motoryzacji, Garbus, Golf I to auta który zmieniły motoryzacje.

    Jeszcze te porównanie BMW do Citroena ...

    Co do rankingow - niemieckie wypadaja bardzo dobzre we wlasnych tylko rankingach :-D . Robionych na potzreby niemieckiego pzremyslu motoryzacyjnego. Polecam zapoznac sie z rankingami brytyjskimi Warranty Direct , JD Power i szczegolnie z amerykanskim Customers Reports - najbardziej cenionym na swiecie, niezaleznym od wplywow producentow samochodowych. W nim niemieckich mnostwo wsrod najgorszych aut. Wygrywaja bezkonkurencyjnie Lexusy i inne auta japonskie.

    Co ty tu wyjeżdżasz z jakimis amerykańskimi rankingami hahaha Jesteś taki naprawde "małomądry" że nie potrafisz całkowicie odróżnić ich runku od Europejskiego ?
    Wytłumacz mi w jaki sposób ADAC czy TUW jest uzależniony od niemieckich koncernów ? Jaki tysiące pracowników tych dwóch firm miałoby zysk z tego aby przekłamywać te rankingi ?

    Swoja droga ktos napisal wyzej kompletna bzdure o Passacie.Awaryjne , prymitywne i brzydkie auto. Ale ma trafiac w gusta plebsu i firm z silnikiem tdi i w tej kategorii sie jako tako sprawdza;)
    VW Passat B5 z silnikiem 1.9 tdi to kwintensecja zlego smaku i bez zadnych watpliwosci najbardziej obciachowe auto swiata.

    Co w nim jest obciachowe ? VW Passat z silnikiem 1.9 TDI to bardzo optymalny wybór, niskie spalanie, przyzwoite osiągi. Po za tym, jak B5 w 96r. wyszedł to był CAŁKOWICIE BEZKONKURENCYJNY w swojej klasie (oprócz Mercedesa itp) jeżeli chodzi o stylistyke, porównaj je sobie do Mondeo czy do Vectry ...

    Nie masz wogóle pojęcia o motryzacji, nie wiem czy jesteś taki małomyslny czy próbujesz komuś dopiec, śmeszy mnie to. Próbujesz się w ten sposób dowartościować ?
    • 0

    #32
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12
    Panowie kopara mi opada. Może zróbmy zrzutkę na psychologa dla FastAndFurious?
    Może w UK nie stać go na terapię, a jest mu ona niezbędna.
    Dobrze, że tacy ludzie wyjeżdżają z naszego kraju.
    • 0

    #33
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Jednak kolega ma trochę racji, przynajmniej z tymi niemieckimi rankingami bezawaryjności, pisali o tym w Motorze, Auto Świecie. Więc jeżeli ktoś kupuje samochód kierując się tym TUV-em, czy innym dziadowskim, kupionym rankingiem winien być zwany Idiotą przez wielkie I.

    Co do tego, że Passat obciachowy, są gusta i guściki, żyjemy w wolnym kraju, więc każdy może swoje zdanie określić. Dla mnie to po prostu oklepany i na maxa nudny samochód z wnętrzem, na które nie da się patrzeć,a na temat tdi, to ja się nie wypowiem, bo w moich żyłach płynie benzyna :minetka: i nic tego nie zmieni:) No chyba, że cena 7zł/litr heh :devil:. Pozdro Panowie i nie spinajcie się tak, bo żyłki pękną...

    Edytowany przez Bugg's, 29 czerwiec 2011 - 10:47 .

    • 0

    #34
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    VW robia calkiem ladne samochody, moze sa troche nudne i toporne, ale wypuszcza tez cos co ladnie jedzie i wyglada(bynajmiej dla mnie) touareg,scirocco,golf r32 i phateon. W cytrusach nie podobaja mi sie srodki, nie moj gust, no i c6 wyglada jakby je ktos zgniatal jak na starej reklamie pługów.

    Jakby mnie bylo stac to tez bym wolil jezdzic a8 d2 niz np. civiczka, ktora oprocz tego ze jest mlodsza niczym by nie przebila tego samochodu.

    A co do napedow to jestem ciekaww jak nowa m5ka z awd poradzi sobie kontra a6, czy quattro zwyciezy czy jednak legenda polegnie.
    • 0

    #35
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Ta tyle że zarówno JD Power i Customers Reports opiera się tylko i wyłącznie na opinii klientów poprzez kontakt telefoniczny itp. (moge sie mylić) więc tutaj droga manipulacji jest ogromna, rozbieżność opini równierz. Prosty przykład np. w Polsce PSL w sonażach dostaje zawsze poniżej 5 proc a tak naprawde są zawsze w sejmie.

    Warranty Direct i ADAC to agencje ubezpieczeniowe.

    TUW robi diagnostyke auta z kolei, więc tutaj wszystkie usterki są księgowane itp więc trudno w jakikolwiek sposób na szeroką skale zmanipulować tym rankingiem.
    • 0

    #36
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154
    Stopro, o ile pamietam probowales tutaj naciagac ludzi oferujac do sprzedazy zlom powypadkowy z Niemiec. Poza tym popracuj nad kultura wypowiedzi. Ciezka praca cie czeka :-D

    VW jest plebejski z racji chocby idei powstania firmy. Nic sie nie zmienilo, nadal celem jest produkcja masowki dla ludu. I tak tez ludzie postrzegaja VW. Dowodem jest przypadek VW Phaeton. Nikt nie chcial kupowac auta luksusowego marki VW. Ociezala, banalna i nie wzbudzajaca emocji stylistyka tez nie jest zapewne przypadkowa - ma trafiac do rownie niewymagajacego i banalnego klienta.Uzywane Phaetony sa tanie a i tak trudno je sprzedac. Dodatkowo VW niszczy wspolczesna motoryzacje przejmujac lepsze marki. Bentley z czesciami VW to jest profanacja i hanba. Czy Lamborghini, ktore nie powinno miec nic wspolnego z VW, stracilo na prestizu pzrez samo przejecie przez tego producenta .

    Zaufanie do niemieckich rankingow jest porownywalne tylko z naiwnoscia staruszek wierzacych slepo slowom Ojca Dyrektora Tadeusza R. :-D
    Ale nie chce wam psuc frajdy, wiec koncze udzielac sie w tym temacie. Jest nawet pewien urok w tym, ze sa ludzie potrafiacy sie cieszyc tym co maja, nawet jesli dla innych jest to byle co :-)
    • 0

    #37
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    VW jest plebejski z racji chocby idei powstania firmy. Nic sie nie zmienilo, nadal celem jest produkcja masowki dla ludu. I tak tez ludzie postrzegaja VW. Dowodem jest przypadek VW Phaeton. Nikt nie chcial kupowac auta luksusowego marki VW. Ociezala, banalna i nie wzbudzajaca emocji stylistyka tez nie jest zapewne przypadkowa - ma trafiac do rownie niewymagajacego i banalnego klienta.Uzywane Phaetony sa tanie a i tak trudno je sprzedac. Dodatkowo VW niszczy wspolczesna motoryzacje przejmujac lepsze marki. Bentley z czesciami VW to jest profanacja i hanba. Czy Lamborghini, ktore nie powinno miec nic wspolnego z VW, stracilo na prestizu pzrez samo przejecie przez tego producenta .

    Wg takiej teori to równierz Ford jest autem plebejskim ? Idea była piekna - storzenie samochódu dla zwykłego, przeciętnego człowieka. Co w tym złego ? Zresztą to było 60 lat temu ...

    Phanteon miał być takim wypełnieniem oferty VW i nie miał sprzedawać się w ogromnych ilościach i VW o tym wiedział.

    VW nie niszczy współczesnej moitoryzacji tylko ją buduje. Gdyby nie VW to wszystkie te luksusowe marki przejąłby najprawdopodobniej Fiat albo by się rozpadły, więc z pewnością byłoby gorzej z nimi.

    Po za tym VW to dziś potega, tworzy bardzo zaawansowane technologie które dla innych sa nie osiągalne, np. silnik W16 w Veyronie, każdy się z nich śmiał że nie da rady schłodzić tego silnika a im jednak się to udało. GreenLine, Bluemotion, skrzynia DSG dużo by tu pisać, ale jak ktoś jest tępy to i tak tego nie zrozumie bo będzie miał swoje głupie przekonanie i nic tego nie zmieni.

    Nie twierdze że auta spod VW są idealne, osobiście jestem fanem amerykańskiej motoryzacji więc zupełnie inny kierunek, ale nazywanie ich plebejskimi wieśniackimi itp. świadczy tylko o wyjątkowym chamstwie, buractwie i ignorancji. Troche szacunku dla innych ludzi, którzy je kupuja i równierz dla inżynierów którzy tężą swoje umysły aby je wyprodukować.

    Edytowany przez ElDario, 30 czerwiec 2011 - 18:48 .

    • 0

    #38
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    VW nie niszczy współczesnej moitoryzacji tylko ją buduje. Gdyby nie VW to wszystkie te luksusowe marki przejąłby najprawdopodobniej Fiat albo by się rozpadły, więc z pewnością byłoby gorzej z nimi.


    Może i buduje...., ale nudna jest motoryzacja w wydaniu vw, toporne wnętrza, twarde plastiki (choć są wyjątki). Widzę, że kolega zwolennikiem amerykańskiej motoryzacji jest, ale stereotyp sypiącego się autka na f szerzy. Chyba lepiej byłoby gdyby akurat Bugatti i Lambo zostało przejęte przez Fiata. Apropos tego ostatniego to bardzo dobre samochody w ostatnich czasach, a silniki JTD z common railem jakością biją na głowę tdi, nie mówiąc już o tym, że to właśnie Włosi byli prekursorami nowoczesnych diesli. Pozdro
    • 0

    #39
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12

    Stopro, o ile pamietam probowales tutaj naciagac ludzi oferujac do sprzedazy zlom powypadkowy z Niemiec. Poza tym popracuj nad kultura wypowiedzi. Ciezka praca cie czeka :-D


    To pokaż mi chociaż jednego "powypadkowego złoma z Niemiec" którego chciałem komuś wepchnąć żeby go naciągnąć jak to stwierdziłeś.
    Jak nie udowodnisz to tak samo ja mogę powiedzieć, że jesteś gej i idiota. Skoro Ty nie masz dowodów to ja też nie muszę mieć na swoje słowa.
    Przy takich jak Ty zawsze nerwy puszczają.
    P.S
    Jak już wytykasz styl moich wypowiedzi to zajmij się ortografią bo napisałeś cię a nie Cię
    Ciezka praca cie czeka
    Jak już coś wytykasz to zacznij od siebie.

    Edytowany przez stopro., 30 czerwiec 2011 - 21:38 .

    • 0

    #40
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Może i buduje...., ale nudna jest motoryzacja w wydaniu vw, toporne wnętrza, twarde plastiki (choć są wyjątki). Widzę, że kolega zwolennikiem amerykańskiej motoryzacji jest, ale stereotyp sypiącego się autka na f szerzy. Chyba lepiej byłoby gdyby akurat Bugatti i Lambo zostało przejęte przez Fiata. Apropos tego ostatniego to bardzo dobre samochody w ostatnich czasach, a silniki JTD z common railem jakością biją na głowę tdi, nie mówiąc już o tym, że to właśnie Włosi byli prekursorami nowoczesnych diesli. Pozdro

    Nudna nie nudna, nie mam zamiaru się sprzeczać, o gustach się nie dyskutuje. Szkoda że wszyscy patrzą na VW przez pryzamt Passata i Golfa, mało kto słyszał o Passacie CC, Scirocco, Amarok czy nawet o nowej Jettcie która nie jest już tylko Golfem z doczepionym tyłem.

    Co do wnętrza to wole je surowe, toporne, niewyszkane a nie jakąś przestrojoną choinkę.

    Nie wierze w stereotyp auta na F, uważam że tutaj cena gra role, auta te są na ogół tańsze i na ogół gorzej wykonane - to proste. Porównaj sobie jakoś wykonania amerykańskich marek takich jak Jeep, Chrysler itp po przejęciu Fiata, różnica kolosalna. Jeżeli ktoś siedział w takim i w takim to wie o czym mówie .. Faktem jest że różnica pomiedzy takim Mercedesem (który uchodziły za ideał samochodów) a innymi samochodami bardzo się w ostatnich czasach zmniejszyła.

    Z tym biciem JTD na głowe TDI to bym podchodził ostrożnie, zależy o jakim okresie mówimy bo np. TDI na pompie wtryskowej i klasycznych wtryskiwaczach jest o wiele lepsze od każdego JTD, ale np 2.0 TDI z początku okresu produkcji było badziewne, miało wady fabryczne a najgorszy był serwis który powinien powymieniać w pizdu te silniki na nowe żeby sobie opini nie popsuć, ale poszli na łatwiznę i są tego skutki. Szkoda że są takie normy spalin, i to właśnie przez nie jednostki na pompo-wtryskiwaczach zostały wycofane bo ich nie spełniały.

    Edytowany przez ElDario, 30 czerwiec 2011 - 22:14 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko