Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozwój i dobrany trening?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ZIPP3K

ZIPP3K

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 6

    Witam zanim przejde do omawiania treningu który stosuje od pewnego czasu i moich pytan apropo niego opisze się wtedy bardziej doswiadczone osoby beda wiedziały do czego dąze ipodpowiedzą mi jak to zrobic i co zmienic. Tak wiec mam 21 lat 184 cm wzrostu ogolnie wysportowana nienajgorzej rysujaca sie sylwetka mam cos kolo 13% tkanki tluszczowej przynajmniej wg wagi która mierze sie na siłowni nie do konca jej ufam ale podaje jej pomiary prztyjmuje spalacze tluszczu chce zejsc do jakis 10 % do tego dodaje tez gainera  i bcaa. Nie pragnę byc byczkiem wielkiej masy dąze do atletycznej rzezby ladnie zarysowanych miesni tak zeby wszystko sie zgadzało ogolnie  chce dotrzec gdzies do 80 kg wagi diet nie stosuje poki co niedłogo przejde poki co chciałem wrocic na silownie i znów przyzwyczaic miesnie do wysiłku siedze na silowni juz 2-gi miesiac  powiedzmy ze widac efekty jednak wiem ze moge wiecej dlatego dieta niedłyugo wjezdza i dorzucam takze bieganie cos 4 razy w tygodniu około 30 40 minut. Z kumplem dostalismy trening który zaraz opisze stosuje go juz jakies 3 tygodnie ogolnie wszystko spoko duzy  nacisk na barki czuje wzrost sily ale wielkich przemian sylwetki jakos nie czuje zanim opisze trenig  zadam pytania

    1)co byscie zmienili co dodac do treningu jakie rzeczy wyrzucic uwagi itp

    2) czy nie za duzy nacisk na barki?

    3)czy przy takim natezeniu cwiczen tric bic klata i plecy powinny sie rozwijac prawidłowo czy zwiekszyc ilosc powtorzen dni itp??

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15269 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Nie ten dział.


    • 0

    #3
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    Witam zanim przejde do omawiania treningu który stosuje od pewnego czasu i moich pytan apropo niego opisze się wtedy bardziej doswiadczone osoby beda wiedziały do czego dąze ipodpowiedzą mi jak to zrobic i co zmienic. Tak wiec mam 21 lat 184 cm wzrostu ogolnie wysportowana nienajgorzej rysujaca sie sylwetka mam cos kolo 13% tkanki tluszczowej przynajmniej wg wagi która mierze sie na siłowni nie do konca jej ufam ale podaje jej pomiary prztyjmuje spalacze tluszczu chce zejsc do jakis 10 % do tego dodaje tez gainera  i bcaa. Nie pragnę byc byczkiem wielkiej masy dąze do atletycznej rzezby ladnie zarysowanych miesni tak zeby wszystko sie zgadzało ogolnie  chce dotrzec gdzies do 80 kg wagi diet nie stosuje poki co niedłogo przejde poki co chciałem wrocic na silownie i znów przyzwyczaic miesnie do wysiłku siedze na silowni juz 2-gi miesiac  powiedzmy ze widac efekty jednak wiem ze moge wiecej dlatego dieta niedłyugo wjezdza i dorzucam takze bieganie cos 4 razy w tygodniu około 30 40 minut. Z kumplem dostalismy trening który zaraz opisze stosuje go juz jakies 3 tygodnie ogolnie wszystko spoko duzy  nacisk na barki czuje wzrost sily ale wielkich przemian sylwetki jakos nie czuje zanim opisze trenig  zadam pytania

    1)co byscie zmienili co dodac do treningu jakie rzeczy wyrzucic uwagi itp

    2) czy nie za duzy nacisk na barki?

    3)czy przy takim natezeniu cwiczen tric bic klata i plecy powinny sie rozwijac prawidłowo czy zwiekszyc ilosc powtorzen dni itp??

    rozpisz pierw plan, bo niby jak mamy bez niego odpowiedzieć na Twoje pytania? %)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko