Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozwiercenie o mm

- - - - - mm rozwiercanie obciążenie tokarka piłowanie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
sword89

sword89

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 407 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14
    źle się rozumiemy teraz się pytam czy frezem się cały otwór wywierci
    • 0

    #22
    DUBST

    DUBST

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1919 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna

    źle się rozumiemy teraz się pytam czy frezem się cały otwór wywierci


    Nie. To niezbyt odkrywcze co napiszę, ale do wiercenia służy wiertło. Problem w tym, że nie wiem skąd takie wielkie wiertło wytrzaśniesz... A wiercić otwór jakimś największym dostępnym wiertłem, które będzie miało np. te 20 mm i później "piłowanie" tego do ok. 29 mm to będzie katorga... Już samo wywiercenie otworu będzie ciężkie. Wiertło musiałoby być porządne, a takie sporo kosztuje. Wiertarka też nie może być jakaś z przypadku. Do takich celów najlepsza jest tokarka. Nie wierzę, że u Ciebie w okolicy nie ma tokarza... Poszukaj.
    • 1

    #23
    sword89

    sword89

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 407 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14
    aha no tak tokarka musi być byłem tylko ciekaw czy dało by radę bez.
    • 0

    #24
    drago84

    drago84

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2517 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wlkp
    • Staż [mies.]: 24+

    mam takie jeszcze jedno pytanko w sprawie frezu do metalu da się tym samemu zrobić otwór bo kilka krążków mam co leża i nie mają wcale otworów.

    nie da rady frezem się nie wierci bo to pilnik daj do tokarza
    • 0

    #25
    rafal538

    rafal538

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 678 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    ewentualnie moweź wypalić dzure i póżniej kamieniem szlifierskim na wiertarke obrobić
    • 0

    #26
    Kuba82

    Kuba82

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Globalna Wioska
    • Staż [mies.]: 4
    Kolego daj sobie spokój z domową obróbką tych talerzy. Po pierwsze największe wiertło jakie zamocujesz w uchwyt wiertarki to 12mm. Po drugie musiałbyś mieć wiertło z węglika, które kosztuje krocie i nie nadaje się do ręcznego wiercenia. Zwykłe wiertło z HSSu zajedziesz w 5 minut. Jeśli masz dużo tych talerzy do roztoczenia to może warto pomyśleć o stoczeniu 1mm z gryfu i wszystkie talerze będą pasować. Idź do jakiegoś warsztatu gdzie mają tokarkę i Pan Zdzisio zrobi Ci to za flaszkę. Dobrze ktoś tu zauważył że frez jest do frezowania, wiertło do wiercenia, a pilnik do piłowania. Pozdrawiam.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko