Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozpoczęcie treningów

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
litoman

litoman

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
Witam serdecznie!
Dzisiaj nadszedł dzień przełamania oraz obietnicy złożonej sobie. Od jutra zmieniam swoje życie, dosyć siedzenia przed telewizorem, pora ruszyć d...pę.
Z góry przepraszam, jeżeli poniższa treść jest umieszczona w niewłaściwym miejscu, szukałem po różnych działach, nie znalazłem odpowiedniego, dodatkowo, czytałem poradniki typu "jak zacząć", jednak, nie zawierały one szczegółowych informacji.

Plus, zauważyłem, że serwis oferuje stworzenie odpowiedniego planu rozwoju za drobną należnością. Oczywiśćie jeżeli to będzie wymagane - bez problemu zapisze się.


Tak więc, przejdźmy do rzeczy. Aktualnie mamy zimę, do wakacji(lata) zostało niewiele, jednak jest to kilka grubych miesięcy. Chciałbym do tego czasu możliwie jak najszybciej i najwidoczniej zwiększyć swoje mięśnie , chodzi mi tutaj o biceps, klatkę piersiową, a co najważniejsze - by zacząć starać się o "kaloryfer" na brzuchu. Jako facet powinienem móc założyć obcisłą koszulkę i nie przejmować się, że żebra wystają bardziej niż mięśnie.


Proszę o pomoc zaawansowanych użytkowników w realizacji tego celu jeżeli chodzi o sprawy techniczne (przygotowanie). Od razu informuję, że niestety nie mam dostępu do siłowni, chyba, że byłoby to raz w tygodniu (mogę wtedy jeździć do miejscowości wyposażonej w siłownie). Niestety mieszkam w małej miejscowości i tu czegoś takiego nie posiadamy.


1.


Wpierw chcę przygotować się jeżeli chodzi o witaminy, odżywki i inne preparaty. Rozglądałem się na allegro, największą popularnością cieszyły się takie suplementy:

OLIMP CREATINE MEGA CAPS 400 kapsułek - 49zł
Tested Nutrition ZMA - 90 kaps. - 30zł
OLIMP GAIN BOLIC 6000 4kg (do picia) + Smart Shaker - 109zł

Przepraszam za reklamę innej firmy, jednak jestem "zielony" jeżeli chodzi o te sprawy, dlatego wolałem napisać tak, jak było tam.

Tak więc proszę o listę rzeczy jakie powinienem kupić wpierw. Czy zestaw pokazany na górze wystarczy, czy jeszcze coś dokupić/zamienić.

2.
Dieta.

Czytałem sporo dzienników, dieta wyglądała różnie. Podam swoją przykładową, jeżeli ktoś ma zastrzeżenia proszę o informacje

Śniadanie:
- Płatki owsiane / ewentualnie coś w stylu Cornflakes
- Czarna kawa bez mleka i cukru
- Jogurt naturalny/twarożek wiejski lub jakikolwiek serek

Ewentualnie płatki zastępuję jajecznicą

Obiad:
-Kotlet schabowy + kasza / ryż
-Surówka z marchwi / ogórek ze śmietaną

lub
-Udko kurczaka + ryż/kasza
-Buraczki/Pomidory w śmietanie

Kolacja:
-Kaszka manna
-Jogurt naturalny
-Chleb pełnoziarnisty z żółtym serem


Oczywiście jest to przykład, proszę o podanie w jakich godzinach jeść oraz ile posiłków, jak je rozłożyć. Fajnie by było gdybym mógł zrobić listę rzeczy, które mam kupić i jeść kiedy przyjdzie odpowiednia godzina.


4.
Sprzęt

Również chcę zamówić sobie najprzydatniejsze wyposażenie, np. hantle, oczywiście cokolwiek innego także wchodzi w grę.
Plus odpowiedni ubiór do biegania itp.


4.

Ćwiczenia - sedno

Planuję zacząć od A6W, włączając w to serie pompek + brzuszków, oraz codzienne bieganie (krótkie dystanse na zmianę z długimi). Dodatkowo ćwiczenia ze sprzętem który zakupie.
Po A6W czytałem, że skuteczne jest ABS.


6.
Podsumowanie

Z góry dziękuję za wszelką pomoc oraz proszę o wyrozumiałość. Chcę coś ze sobą zrobić, mam ogrom samozaparcia oraz czasu. Nie liczą się godziny wysiłku, liczą się efekty.
Jeżeli ktoś tylko znajdzie czas i posiada informacje, proszę o stworzenie takiego planu treningu dla mojej osoby lub chociaż podpowiedzenia, co mam zakupić, jakie odżywki, przyrządy.


Ps.
Przez parę miesięcy trenowałem biegi (sprint) plus ogólną lekkoatletykę. Jestem aktywny sportowo (niestety tylko latem).
Wzrost to 182, waga aktualnie 69-74.




Pozdrawiam oraz czekam na odpowiedzi
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Lucas0

Lucas0

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Aglomeracja Warszawska
  • Staż [mies.]: 12
Pierwsza rzecz, to nie kupuj kreatyny - Jest to suplement dla troszkę wyćwiczonych już osób, na początek nie jest potrzebna. Gainer oczywiście Ci się przyda na zdobywanie masy. Jednak do tego potrzebna jest dieta - Ja osobiście nie znam się za bardzo na dietach, ale na pewno swoją musisz zmienić. Za mało posiłków, za mało jedzenia. Poczytaj, na temat diet jest dużo na forum. Niestety tez musze Cię zmartwić - Nie ma szans, żebys do wakacji dużo "przypakował", jednak na pewno zawsze będzie lepiej niż obecnie ;) Do tego sprzet - Kup sobie regulowany hantelek, ja w Go sporcie dałem 13zł, do tego obciążenie, niestety droższe. Do tego najlepiej jak byś chodził na siłownie, trening domatora nie da takich efektów jak siłownia. Ale skoro mieszkasz na wsi, zrób sobie własną siłkę tak jak ja ;) Na początek hantelek, gryf prosty, jakaś ławeczka płaska, drążek do podciągania, i oczywiście obciążniki. Dużo Cie to nie wyniesie, jak rozłożysz w czasie to bedzie dobrze. Przy takim sprzecie już trochę zdziałasz, włączysz w to trening domatora i powinno być dobrze :) Jednak Twój temat NUMER 1: Żadne suple, tylko DIETA. Trochę namodziłem, ale zrozumiesz o co mi chodzi ;)

Edytowany przez Lucas0, 03 luty 2012 - 01:48 .

  • 1




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko