Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozkład makro przy posiłkach

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
awsom

awsom

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11

    Witam.

     

    Niedługo wracam na siłownie i właśnie siedzę przy rozpisywaniu sobie posiłków. 

     

    Rozkład ogólny makro to u mnie 50% węgli, 30% białka i 20% tłuszczy. Moje pytanie brzmi - jak to rozłożyć na posiłki?

     

    Chciałbym mieć 5 posiłków - śniadanie, II śniadanie, obiad w pracy (przed treningiem), posiłek potreningowy i kolacja.

     

    Na ten moment rozpoczynam żywienie w ciągu dnia około godziny 7. Na siłownię mam zamiar iść pomiędzy 16:30-17:00 (zależy jak autobus sobie poradzi na trasie  %))

     

    Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak procentowo rozłożyć makro na posiłki? 

     

    Z góry dziękuję i pozdrawiam


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Rollciu

    Rollciu

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów
    Najważniejsze jest to, abyś po treningu dostarczył węgli oraz białko około 40 g, zaś z kolei przed treningiem węgli złożonych, aby mieć siłę na trening.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko