Jump to content

Photo

Rotacja zewnętrzna ramion

- - - - - trening barkow rotacja zewnetrzna ramion

  • Please log in to reply

#1
Eva KFD

Eva KFD

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 424 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Lublin
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: podgrzebieniowy, obły mniejszy
Mięśnie pomocnicze: naramienny akton tylny, nadgrzebieniowy
Stabilizatory: naramienny akton boczny, czworoboczny część górna, dźwigacz łopatki, dwugłowy ramienia, ramienny.

Dodany obrazek

Wykonanie: Stojąc złap sztangielki nachwytem zamkniętym. Weź wdech i odprowadź ramiona na wysokość barków, mając przy tym ugięte łokcie. Robiąc wydech i nie zmieniając uniesienia ramion, rotuj nimi na zewnątrz tak, żeby poruszały się przodem do góry. Następnie dalej nie ruszając ramionami opuść sztangielki do pozycji wyjściowej poprzez rotację wewnętrzną, jednocześnie biorąc wdech.

Uwagi: Jest to ćwiczenie szczególnie polecane na rotatory zewnętrzne barku, które chroni również przed ich kontuzjami. Podczas wykonywania ćwiczenia nie powinno używać się zbyt dużych obciążeń i trzeba starać się nie kołysać ciałem. Łokcie należy zgiąć pod kątem 90 stopni.

Ćwiczenie to można wykonywać na wiele sposobów m.in. z wyciągiem dolnym lub leżąc czy siedząc z hantlami na ławce.



Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Edited by Yaro, 27 March 2009 - 21:37 PM.

  • 3

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Trening z priorytetem na ramiona , TRENING - priorytet ramiona i klatka | Priorytet ramiona + priorytem klatka , przedramiona w treningu 5x5 , Trening 5x w tygodniu Proszę o ocenę Cel MASA | Cel Masa Chciałbym zwiekszyć obwód ramion i siłę na klatce , Rotacja węglami.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko