Jump to content


  • Please log in to reply

#1
mal03

mal03

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 149 posts
Cześć. Przez rok leczyłem się, poniewaz miałem za niskie TSH. Niedoczynność zaczęła się bardzo gwałtownie, bo praktycznie nie dałem rady się ruszać wszystko mi dretwialo, a mięśnie miałem bardzo osłabione. W tym momencie jestem w szoku! Moj lekarz kazał mi odstawic leki, bo mam za wysokie TSH. Mam niedlugo kolejen badanai i zapisze mi leki. Lekarz powiedział, że zna przypadki, że mimo braku leków TSH nadal rosło. A w takich przypadkach będzie juz oznaczało nadczynnosć. Jeśli po odstawieniu leków nie wzrośnie mi TSH, tylko będzie malało jak zawsze przywróci mi leki na niedoczynnośc. O co chodzi z tymi chorobami tarczyc, czy można tak z dnia na dzień przechodzić z jednego stanu w drugi?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
paleontologia81

paleontologia81

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 171 posts
Jest to mozliwe i to w wielu przypadkach.
Mimo braku leków równiez możesz coraz bardziej prowokowac tarczyce do rozwoju guzów, jesli TSH bedzie ciągle rosło. Ja miałam jednego guza i po operacji lekarz kazał mi odstawić leki. Odstawiłam zadowolona i poł roku nie chodziłam do endokrynologa i nie robiłam badań. I to był błąd. TSH mi spadło okrutnie i znów musiałam usuwac małego guza. Pilnuj badań i chodz regularnie do lekarza to moze unikniesz takiej sytuacji. Pozdrawiam
  • 0

#3
szalenie12

szalenie12

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 153 posts
Dzień dobry. Mimo braków leków Twój organizm odczuwa jeszcze ich działanie. Ja wiem, że silne leki hormonalne powoduja utrzymywanie sie stężenia hormonów 7-14 dni. Po miesiącu odstwienia leków może zobaczysz róznice. ale jak narazie Twoje TSH bedzie rosło.
Jak źle sie czujesz to wcześniej idź do lekarza, może juz ci coś przypisze.
Powodzenia. Pozdrawiam!
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko