Skocz do zawartości


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Tael

Tael

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 170 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Hej. 

    Długo mnie nie było na forum, ale nawał pracy i wszystkie dookoła sprawił, że nie było czasu. Nie próżnowałem, rozwijałem się i trenowałem cały czas oraz zacząłem startować. 

    Trenowałem z naszym #Massive, który nauczył mnie w ciul rzeczy, nawet zachęcił mnie do zrobienia kursu i tak też się stało. Sam już chwile prowadzę ludzi i trenuje z nimi aktywnie. Moje treningi i praca nabrała tempa jeszcze większego. Ostatnio konsultuje się z Przemkiem Górynowiczem - super chłop, oczywiście z Massive też ciągle się konsultuje i wplatam w to wszystko moją wiedzę i doświadczenie, którego na dzień dzisiejszy mam już przeszło 13 lat. 

     

    Zdecydowałem się założyć dziennik z uwagi na częste pytania o treningi, plan jedzenie i dla fanu - przyjemnie będzie kiedyś to przeglądać. 

    Zapraszam oczywiście na instagram:

    iron_officer

     

    Jeśli chodzi o sport to kilka startów za mną , coś tam na półce wisi, a zamierzam się na duuuużo duużo więcej. 

    Aktualnie jestem po starcie na III Pucharze Bałtyku w kulturystyce do 80kg. 
    Plan na dalsze starty to wbić sporo mięcha i albo wejść na większą kategorie, albo zaatakować klasyka - czyli też wbić więcej wagi potem dobrze ustawić ją na start i wskoczyć na scenę. 

     

    Pochwale się aktualną dietą i treningiem, chodź nie polecam kopiować z prostych względów, doświadczenie, staż, znajomość organizmu i pracy ....

     

    Start miałem z wagą 79,6kg, na dzień założenia dziennika mam już na budziku 87,4kg. 

    Zacznę od fotek ze sceny później, foty aktualne - są one też w miare na bieżąco na instagramie i FB. 

    Potem trening i Dieta, a później no coż co jakiś czas pełna aktualizacja foty zmiany, opisy, spostrzeżenia i pełne przygotowania do większej wagi a potem do lepszej formy startowej. 

     

     

    Dodam, że do stworzenia dziennika zainspirował mnie własnie Przemek.... z tym, że on woli sfd, a ja KFD:)

     

    Ok scena: https://drive.google...Xc_IuGMQh712r6S

     

    Foty już po scenie 85kg:  https://drive.google...ON1zrmhkXxmEWIB

     

    na koniec aktualne waga 87,3kg na fotach:

    37645996_917321545118370_4143618678623043584_n.jpg 37685811_917321355118389_5959401740359958528_n.jpg

     

     

    Aktualny plan treningowy to: system 3-1-2-1

     

    Nogi 1:

    Sq 12/10/8/8/8

    Front Aq 12/10/8/8/8

    Wyroki ze sztangą 10x3/12/15

    Wyciskanie na suwnicy wąsko nisko + szeroko wysoko 5x12 + max

    Uginanie leżąc 20,15,12x3

    MCNPN 15x3,20,25

    Uginanie siedząc 4x15

     

    Pull 1:

    Ściąganie wąskim podchwytem 20,15,12x3

    Wiosłowanie hantlami leżąc łokieć 45* 15x3/20/25

    Ściąganie szeroko natural 5x15

    Wiosło hammer nachwyt 4x20

    Unoszenie bokiem 12,10,8x3

    Podciąganie sztangi pod brodę 10x2,12,15

    Podciąganie hantli jednorącz pod szyję w opadzie 4x12

    Uginanie stojąc sztanga prosta 12,10,8x3

    Uginanie młotkowo 10x2,12,15 

    Brzuch

     

    Push 1:

    WL 12,10,8x3

    Wyciskanie hantli skos 12,10,8x3

    Wyciskanie smith gilotyna 10x2,12,15

    Rozpietki poziom 4x10

    Wyciskanie hantli siedząc 20,15,12x3

    Unoszenie liny przodem 15x3,20,25

    Francus sztangą prostą 20,15,12x3

    Prostowanie liną 15x3,20,25

     

    Nogi 2:

    SQ z podwójnym dnem 20,15,12x3

    Hack SQ naturalne 15x3,20,25

    Bułgary 5x15

    Prostowanie siedząc 4x20

    Uginanie leżąc 12x3,15,20

    MCNPN gryf 12,10,8x3

    Dzien dobry na smith 10x2,12,15

     

    Pull 2:

    Podciąganie szeroko do klatki 5x MAX

    Wiosło nachwyt 12,10,8x3

    Sciąganie wąski naturalny 10x3,12,15

    Wiosło półsztangą jednorącz 4x15

    Unoszenie bokiem siedząc 20,15,12x3

    Podciąganie liny wyc dol. do brody 4x15

    Odwodzenie na tył 4x20

    Uginanie ramion z suplinacją 20,15,12x3

    Uginanie modlitewnik jednorącz 15x2,20,25

    Brzuch

     

    Push 2:

    Wyciskanie sztangi skos + 20,15,12x3

    Gironda Dips 4x MAX

    Hantle poziomo młotkowy 4x15

    Rozpiętki na bramie 4x20 + pompki max 

    OHP 12,10,8x3

    Wyciskanie hammer barki 12,10,8x3 

    Wyciskanie wąsko 12,10,8x3

    Francuz hantle skos w góre 10x3,12,15

     

    po każdym na masie luźno 25 minut rower. Interwały i inne zabawki wchodzą na redukcji. 

     

    Dieta dość prosta głównie pieczywo, kasza manna, ziemniaki, nabiały, chude miesa, jaja, słodkości lekkie po treningu, ryż, makaron, tłuszcze z masła orzechowego, nabiałów, jaj, mięs,

     

    W dni treningowe makro: 240g białka, 450g węgla, 70g tłuszczy

    w nie treningowe makro: 240g białka, 210g węgla, 100g tłuszczy

     

    Zapraszam do śledzenia opis dość rozległy:) 

     


     


    Edytowany przez -ARTUR-, 26 lipiec 2018 - 19:24 .
    Bez linków do FB

    • 0

    #2
    Tael

    Tael

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 170 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Dziś kolejny push. Weszła super powoli silowo po zawodach się rozpędza, jeszcze są zapasy ale już skos w górę hantla na 55kg skończyłem wiec jeszcze z tydzień dwa I wejdę na maksy. Rano pieczywo mieszane z polędwica lososiowa do tego trochę mozarella, a przed treningiem kasza manna bialko I ser chudy. Pompa I moc na treningu jest super. Testuje dziś 1 m. R. Vortex I powiem że fajnie wchodzi - czerwony dostałem za grosze i nie żałuję. Nie wystrzela jak aktualne przedtreningowki a pompuje I skupia mnie dobrze.

    Załączone miniaturki

    • IMG_20180727_113817.jpg

    Edytowany przez Tael, 27 lipiec 2018 - 10:39 .

    • 1

    #3
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3583 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+

    Witam kolegę z kursu :) Cieszę się widząc, że Ci się powodzi. Dobra forma na scenie.


    • 0




    1 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko