Skocz do zawartości

Zdjęcie

Reklamacje, pomyłki.. czyli wszystko tu <

- - - - - reklamacje

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#41
Kuba0

Kuba0

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 885 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:okolice Wawy
    • Staż [mies.]: X
    zatem serdecznie dziękuje i polecam się na przyszłość %-)
    • 0

    #42
    xxTreneRxx

    xxTreneRxx

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 49 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:warszawa
    • Staż [mies.]: 50
    23.01 zamowilem 2 x Olimp CARBO 6 KG + 1 KG GRATIS - 7 kg i jeszcze kilka innych rzeczy. wiekszosc rzeczy OK tylko ze 7 kg CARBO chcialem o smaku ANANASA a dostalem pomaranczowy. szkoda bo strasznie nie lubie tego smaku... 02.02 napisalem maila na wysylka@KFD.pl ale nie dostalem odp.
    • 0

    #43
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat

    23.01 zamowilem 2 x Olimp CARBO 6 KG + 1 KG GRATIS - 7 kg i jeszcze kilka innych rzeczy. wiekszosc rzeczy OK tylko ze 7 kg CARBO chcialem o smaku ANANASA a dostalem pomaranczowy. szkoda bo strasznie nie lubie tego smaku. 02.02 napisalem maila na wysylka@KFD.pl ale nie dostalem odp.



    a napisales w komentarzu zamowienia ze "strasznie nie lubisz ananasa" lub po prostu "odpada ananas"? To dosc istotny zapis sugerujemy go od dawna w kilku miejscach (oprocz podania smaku jaki sie chce, nalezy najelpiej napisac jakiego sie nie lubi lub jasno okreslic co zrobic gdyby nie bylo takowego).

    Sklep ma tysiace produktow i nie jest w stanie zapewnic kazdych smakow dlatego dobra informacja od klienta zawsze pomaga uniknac nieporozumien.
    • 0

    #44
    xxTreneRxx

    xxTreneRxx

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 49 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:warszawa
    • Staż [mies.]: 50
    napisalem ze zalezy mi na tym konkretnym smaku..
    • 0

    #45
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Trzeba bylo dopisac ze jak nei ma to anulacja zamowienia lub tel i po klopocie %)

    Przeciez wiesz ze nikt nie domysli sie ze nie lubisz jakiegos smaku.

    Ale kretnij na dzial do chlopakow moze cos wymysla %)
    • 0

    #46
    paluman

    paluman

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2580 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Detroit
    • Staż [mies.]: 0
    Witam
    Mam takie pytanie, z ciekawości
    Zamówiłem >TSE 90 kaps.< za 43 zł. Przyszły mi 3 blistry, tak jakbym zamówił >tutaj< za 13,90 zł jeden, co daje 41,70 zł. Różnica w cenie jest nie wielka, ale nie powinno mi przyjść normalnie 90 kaps. w plastikowym słoiczku?
    • 0

    #47
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15232 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam
    Mam takie pytanie, z ciekawości
    Zamówiłem >TSE 90 kaps.< za 43 zł. Przyszły mi 3 blistry, tak jakbym zamówił >tutaj< za 13,90 zł jeden, co daje 41,70 zł. Różnica w cenie jest nie wielka, ale nie powinno mi przyjść normalnie 90 kaps. w plastikowym słoiczku?

    Widocznie nie mieli w słoiczkach.
    • 0

    #48
    Wróć Za Rok

    Wróć Za Rok

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 769 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1
    Zamowilem mutant mass 6800g + 2xDymatize Shaker 600ml + jakeis witaminy za 34zl (nie pamietam nazwy). Zamowienie dokonalem 27.02. Otrzymałem maila ze nie macie 2 x Dymatize Shaker 600ml i zebym sobie wybral cos innego. Ile musze czekac na dostawe tych shakerow?
    • 0

    #49
    Sklep-KFD

    Sklep-KFD

      Sklep.KFD.pl [Dział Wysyłki]

    • Partner KFD
    • PipPip
    • 158 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    shakery dojdą do nas jutro, max w środe
    • 0

    #50
    trucho

    trucho

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 107 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    Nie wiem gdzie to napisać, ale zrobiłem zamówienie znacznie powyżej 350 zł a dostałem abonament KFD Gold
    • 0

    #51
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    liczy sie czas, a masz na rok z tego co widze. Wiec sie zgadza, a ze jest juz to niepelny rok - bo pierwsze zamowienie kazales anulowac (skyrpt liczyl od momentu pierwszego zakupu tj 1.03), to status zmienil sie na gold.
    • 0

    #52
    YogiKCN

    YogiKCN

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 589 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Konstancin
    Napisze tu, bo na gg nei sposób sie dogadać ,a na komie nie mam teraz kasy.
    Zamówiłem kilka produktów i okazało się, że jeden rzeczy nie ma. Dostałem info, że paczka będzie wysłana za kilka dni ze wszytskimi produktami( nawet tym brakującym). Dziś doszła paczka( po 12 dniach od zamówienia) ,a w niej brak owego produktu... Dodam, że na tamtym produkcie zależało mi najbardziej. Jeśli od razu wiedzieliście, że wyślecie bez brakuącej rzeczy to po co musiałem czekać prawie 2 tyg na rzeczy które były na stanie ?
    • 0

    #53
    Maatt

    Maatt

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 458 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ----->
    Witam, doszło wczoraj do mnie zamówienie ze sklepu KFD, ja osobiscie nie odbierałem z powodu nie obecnosci w domu, odebrała moja mama. Dziś otwieram paczkę a tu 3 blistry thermo speed extreme zamiast 5!!!!!!!!! Chcę zwrotu pozostałych 2 blistrów! Zapłąciłęm za 180 kapsułęk, a otrzymałem 90. Zamawiałem tez białko Uns- z tym ok. Czekam a odpowiedz.
    • 0

    #54
    Maatt

    Maatt

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 458 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ----->
    Przepraszam miało być razem 6 blistrów bo jeden za free a są 3.
    • 0

    #55
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    http://sklep.kfd.pl/...?newsdesk_id=34
    • 0

    #56
    Maatt

    Maatt

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 458 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ----->
    Rozmawiałem już z pewnym człowiekiem ze sklepu na gg, pozostałe blistry mają dojść w poniedziałek. TO czekam.
    • 0

    #57
    Maatt

    Maatt

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 458 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ----->
    Blistry doszły,wszystko jest OK :)
    • 0

    #58
    eciu

    eciu

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 1 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gorzów Wlkp.
    • Staż [mies.]: 4
    Witam pierwszy raz
    robiłem zamówienie nr. #11878
    generalnie z przesyłką wszystko ok
    tylko przy produkcie 2 x Olimp Carbo - 1 kg

    w komentarzu napisałem " smak pomarańcz, cytryna - jeżeli chodzi Olimp Carbo "

    a dostałem 2 x TRUSKAWKĘ !! - jak nie ma innego smaku niż truskawka to po co w sklepie są oznaczone jako dostępne ?

    to będzie na to wychodzi moje pierwsze i ostatnie zamówienie bo zapewne to co chce się otrzymać będzie z tym problem - chyba że towary bez smakowe , lub zamknięte

    tym sposobem zostałem zniechęcony zastanowię się na pewno dwa razy nad kolejnym zamówienie i na pewno odeślę przesyłkę i zrezygnuje z zakupów jeżeli będzie niezgodność. ( ostatnio zamawiałem 30 kilo odżywki i dostałem wszystko poprawnie - a tu przy 2 sztukach i to 2 możliwościach smakowych dostałem chyba najgorsze :P z możliwych :D )
    Całe szczęście ze to tylko 2 kilo na własne potrzeby - Napisałem to tylko w celach informacyjnych ( jak zamówiłbym odżywki do sekcji sportowej gdzie najwcześniej korzystamy z odżywek ładnie bym świecił oczyma :/ i to w jakiś sposób rzutuje na profesjonalizm - także proszę sie nad tym zastanowić 2 razy i wysyłać nawet o te 24 h dłużej ale dostarczać te produkty które klienci zamawiają :devil: )
    pozdrawiam
    • 0

    #59
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Odpowiednia komunikacja ze sklepem jest podstawa udanej transakcji.

    Przy każdym produkcie jest napisane:

    Uwaga - jesli chcesz konkretny smak - napisz to w komentarzu zamówienia. Jeśli zamówienie uzależniasz od danego smaku, dopisz, że w przypadku braku mamy anulować zamówienie i poinformować Ciebie.


    No i co najważniejsze - niedość że napisane jak wół to jeszcze miga. (nad komentarzem do zamowienia.)

    napisz jaki lubisz a jakiego nie i czy uzależniasz zamówienie od danego smaku


    Nie mieli akurat cytryny bo np poszla do paczki wczesniej to dali truskawke :devil: bo nie bylo jasnej deklaracji co w przypadku braku takiego smaku.

    Juz tyle razy o tym pisalem. ze juz wiecej nie bede ;)

    Jeśli ktoś oczekuje profesjonalizmu od sklepu niech da te minimum od siebie. Nikt u nas nie jest telepatą i nie wie że np. nienawidzisz truskawki ;)
    • 0

    #60
    koberobak

    koberobak

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 1 postów
  • Wiek: 33
    Witam złożyłem zamówienie tydzień temu (nr 12606) i cały czas czekam. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem. Próbowałem dzwonic, pisac nic. "Odpowiednia komunikacja ze sklepem jest podstawa udanej transakcji" ta pewnie... Zero profesjonalizmu i tyle.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko