Skocz do zawartości

Zdjęcie

Reklamacje, pomyłki.. czyli wszystko tu <

- - - - - reklamacje

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
DobrePączki

DobrePączki

    Oraz

  • Torty
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 19 lat

Sklep KFD.pl to obecnie największy detaliczny operator rynku odżywek i suplementów w Polsce. Każdego dnia obsługujemy kilkaset zamówien nie tylko z KFD.pl ale kilku innych stron / serwisów.

Niestety tak jak każdemu zdarzaja się również drobne pomyłki. Tu pracują ludzie a nie roboty wink.gif
Jesli i Tobie sie to przytrafilo - nie martw sie. Naprawimy to raz dwa morda.gif i zrekompensujemy tak abyś był zadowolony smile.gif

Wystarczy zgłosić sprawę do działu reklamacji tel 22 379 02 67 lub e-mail wysylka@KFD.pl - polecamy jednak kontakt tel - sprawa zostanie załatwiona ekspresowo w czasie rozmowy bez zbędnych maili itp. tongue.gif
Jest bardzo ważne aby właśnie tam kierować sprawy ponieważ jest to niezależny dział odpowiedzialny za wysyłkę i właśnie reklamacje. Można się z nimi kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15

UWAGA - jako że ta sama osoba obsługuje rownież linię postępu w realizacji, mogą byc problemy z połączeniem. Prosimy zatem o cierpliwe próby dodzwonienia się.

Gdyby się coś opóźniało - piszcie śmiało do mnie na PW. Podajcie numer zamówienia i krotko opiszcie problem - postaram się to zalatwić szybko swoimi kanałami wink.gif


Prosimy nie pisać tematów na forum ponieważ osoby zajmujące się reklamacjami ani wysyłką nie zaglądają tutaj. Tematy takie będą usuwane aby nie zaśmiecać forum.


Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za ewentualne problemy. morda.gif

Ekipa sklep.KFD.pl


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Squnqu

Squnqu

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 13
    Cześc. Właśnie odebrałem przesyłke... i nie jest w najciekawszym stanie. chce Ci napisac ;) na PW ale nie mogę...
    • 0

    #3
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Siema, pisz na maila, albo dzwoń na tel, zostanie załatwione od ręki jeśli jest pomyłka ze strony sklepu. Jeśli wina kuriera to jeszcze inna historia ;)
    • 0

    #4
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Przy odbiorze nalezy sprawdzic, nawet sa tasmy z napisem aby otworzyc i sprawdzic. Niestety kurierzy czasem bawia sie w pilotow ;)

    Wowczas UPS zwraca koszty paczki a Ty dostjesz na drugi dzien nowy towar. Nalezy tylko spisac krotkie info przy kurierze.


    Wystarczy zgłosić sprawę do działu reklamacji tel 0 22 737 14 88 lub e-mail wysylka@KFD.pl - polecamy jednak kontakt tel - sprawa zostanie załatwiona ekspresowo w czasie rozmowy bez zbędnych maili itp.


    • 0

    #5
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    Przydało by sie jeszcze podac na jaki adres to wyslac, bo ja w rozmowie telefonicznej uslyszalem tylko na sabaly, zadnego nr ulicy i kodu pocztowego nie dane mi bylo uslyszec <_<
    • 0

    #6
    Sklep-KFD

    Sklep-KFD

      Sklep.KFD.pl [Dział Wysyłki]

    • Partner KFD
    • PipPip
    • 158 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    telefon (022) 737 14 88. Zadzwoń jeszcze raz podamy ponownie dane %)
    • 0

    #7
    nizer

    nizer

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 63 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wejherowo
    • Staż [mies.]: duzo
    Siema, odebralem paczke: 23-10-2009 nr. #4607 wszystko bylo spoko, tylko pas ktory zamowilem nie byl wogole tym pasem ktorego dostalem, zadzwoniłem do was do działu reklamacji, facet podał mi adres gdzie mam odesłac pas po czym zostana odesłane do mnie pieniadze. Na2gi dzien poszedłem na poczte odesłałem priorytetem z kartka o przyczynie odsyłki, kserem paragonu, i adresem na ktory chciałbym pieniadze. Troche sie zawiodłem bo do dzis ani widu ani słychu o pieniadzach czy czym kolwiek%)
    • 0

    #8
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    tel. 0 22 737 14 88 lyby wysylka@KFD.pl - dział reklamacji/wysylki
    • 0

    #9
    Sklep-KFD

    Sklep-KFD

      Sklep.KFD.pl [Dział Wysyłki]

    • Partner KFD
    • PipPip
    • 158 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    wysylka@KFD.pl - napisz numer zamówienia i proszę podaj ponownie dane do przelewu. Obiecuje że osobiscie się tym zajmę..
    • 0

    #10
    white.room

    white.room

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 105 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glogow
    • Staż [mies.]: 6(24)
    Witam. Otrzymałem dzisiaj od was paczke. Zamówiłem Dymatize Elite Whey 4580g. W środku są 2 pakiety samakowe które waża ok 1,5 kg każdy (ważyłem). Czy tam czegoś brakuje? pierwszy raz mam kontakt z tym suplementem więc nie wiem.
    • 0

    #11
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    tel 0 22 737 14 88 od 10-18
    • 0

    #12
    ~Mata

    ~Mata

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5207 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kujawy
    • Staż [mies.]: 24>
    dostalem 15 e-maili z aktualizacja zamowienia na wyslane %)
    • 0

    #13
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    to straszne %)
    • 0

    #14
    siNister

    siNister

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice/Gliwice
    • Staż [mies.]: 18
    proszę was zróbcie dodatkowe adnotacje w stylu: oczekiwanie na towar, to przy zamówieniach a na stronie ilość dostępnego artykułu, bo już kurde 8 dzień mija a ja na jakieś witaminy z olimpu muszę czekać a w adnotacjach nadal "Zamówienie przyjęte".
    • 0

    #15
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    sinister

    Problem przedłużenia w oczekiwaniu na wysyłkę nie wynika z naszej winy.

    Olimp był w fazie produkcji witamin, dopiero dziś doszła partia Multiple,

    Takie sytuację są trudne do przewidzenia.

    Jutro jednak powinieneś dostać przesyłkę!
    • 0

    #16
    siNister

    siNister

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice/Gliwice
    • Staż [mies.]: 18
    Ja nie mówię, że to wasza wina, nie mam z tym problemów, fajnie byłoby tylko gdybyście zrobili to co napisałem :]
    • 0

    #17
    Pawel85man

    Pawel85man

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 143 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bdg
    • Staż [mies.]: duzo
    Zamowilem paczke z bialkiem, dzis sprawdzam kiedy dojdzie a tu wyskakuje ze juz doreczono i podpisano a nic do mnie nie doszlo, a na dodatek nazwisko z bledem jest, co robic?
    • 0

    #18
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    spytaj rodzicow :devil: moze odebrali hehe.
    Mozesz kretnac do chlopakow o 22 737 14 88 to wyjasnia co i jak.

    Tak na marginesie to czesto tak ze ludzie dzownia i pytaja sie co z paczka a tu ktos z rodziny odebral lub zona i nic nie powiedzieli ;)
    • 0

    #19
    Mareo

    Mareo

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
    • Staż [mies.]: 9
    Mój kolega kiedyś zamawiał produkty w innym sklepie z odżywkami i gdy wszystko było zrobione zapłacił i czekał na przesyłkę.Wyszedł na godzinkę na miasto do kolegi a tu paczka przyswzła.Potem wrócił paczki nie ma nie ma nie ma idzie na pocztę spytać czy nie było dla niego paczki ale okazało się,że już ją doręczono do niego a w domu się okazało,że matka odebrała paczkę i zapomniała o niej a na dodatek postawiła w wilgotnym miejscu.A kolega zamawiał sporo produktów takie jak 4,5kg gainera 900gram Ostrowii (białka),kreatynę w kapsułkach i kreatynę w proszku oraz BCAA i mało matkę nie zamordował za to,że jego odżywki postawiła w wolgotnym miejscu szybko wziął paczke i sprawdzał czy nic z proszków się nie zbryliło bo paczka stała 2,5 godziny w wilgotnym miejscu.
    • 0

    #20
    Tadziu_89

    Tadziu_89

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 438 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ok Poznania
    • Staż [mies.]: 2009

    Mój kolega kiedyś zamawiał produkty w innym sklepie z odżywkami i gdy wszystko było zrobione zapłacił i czekał na przesyłkę.Wyszedł na godzinkę na miasto do kolegi a tu paczka przyswzła.Potem wrócił paczki nie ma nie ma nie ma idzie na pocztę spytać czy nie było dla niego paczki ale okazało się,że już ją doręczono do niego a w domu się okazało,że matka odebrała paczkę i zapomniała o niej a na dodatek postawiła w wilgotnym miejscu.A kolega zamawiał sporo produktów takie jak 4,5kg gainera 900gram Ostrowii (białka),kreatynę w kapsułkach i kreatynę w proszku oraz BCAA i mało matkę nie zamordował za to,że jego odżywki postawiła w wolgotnym miejscu szybko wziął paczke i sprawdzał czy nic z proszków się nie zbryliło bo paczka stała 2,5 godziny w wilgotnym miejscu.

    Noo-jak by stała te 2,5 godziny w saunie to bym się przejął tym, że mogło by się coś stać..
    A co do paczki to na pewno ktoś z rodziny odebrał bo takich wałków raczej się nie robi...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko