Skocz do zawartości

Zdjęcie

Regeneracja wątroby

- - - - - regeneracja watroby

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Paweł CK

Paweł CK

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 36 postów
  • Wiek: 32
    • Miasto:Jędrzejów
    • Staż [mies.]: 22
    ile powinna lub jaki przypuszczalnie okres czasu powinna trwac regenaracja wątroby i czym powinno sie ja regenreowac po 100 tabsach metki ruskiej hepatil???? rapaholin???? sylimarol?????
    • 0

    #2
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r
    na regenerowanie watroby ze srodkow najczesciej stosowany jest hepatil, co do czasu w ktorym watroba sie zregeneruje to wg mnie jest to zalezne od dlugoscu i ilosci stosowanych koksow, bo chyba o nie chodzi %) no i oczywiscie trybu zycia, mam na mysli glownie diete, bo wiadomo ze jezeli bedzie sie ktos obrzeral sie frytkami itp to z pewnoscia ten czas sie wydluzy. sylimarol stosuj przy cyklu w celu osloniecia watroby. ale nie pekaj przy 100 mety twoj bedech az tak nie dostanie po tylku %)
    • 0

    #3
    gieksiarz

    gieksiarz

      Znawca w dziale doping

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2285 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Górny SLąSK.
    • Staż [mies.]: 6lat
    muysle że regeneracja wątroby jest sprawą indywidualną oprucz popularnego sylimarolu po cyklu warto,wziąsc takie srodki jak hepatil, l arginina, ALA oczywiscie nie wszystko naraz, trzeba też zastosować lekostawną dietę ograniczyc nie całkowicie białko, ograniczyć alk.
    znam osobę co bierze standard przez 8 tyg metę 40-50mg bez osłonek facet ma 56 lat,, mi sie wydaje że genetyka w tym przypadku ma kluczowe znaczenie.
    • 0

    #4
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24235 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    kilka dni ale tu nie chodzi o watrobe tylko a o caly organizm :-) przy tym cykliku nie masz sie co bac szamaj hepatil wrzuc kretke kilka tabsow cloma tez nie zaszkodzi na odblok wrzucic szybciej wrocisz

    Edytowany przez mikosz, 29 listopad 2006 - 23:56 .

    • 0

    #5
    Wojta$

    Wojta$

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2555 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Po cyklu nie trzeba brac zadnych medykamentow w celu regeneracji watroby , bo sama sie zregeneruje ale mozesz to przyspieszyc/ulatwic.
    Srodki j/w oraz posty podwieszone.
    • 0

    #6
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 12
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    calkowita regeneracja watroby trwa okolo 6m-cy, zalezne to jest od wielu czynnikow jednak ciekawostka jest fakt ze w kilka dni potrafi sie zregenerowac w 70-80% i to juz wystarczy do normalnego funkcjonowania
    • 0

    #7
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r

    calkowita regeneracja watroby trwa okolo 6m-cy,

    a jak to jest w przypadku kiedy ktos zarl np mete ze dwa lata? jest szansa na calkowite zregenerowanie watroby, czy to juz raczej nie jest mozliwe? przeciez przy bardzo dlugim dostarczaniu toksyn to ma sie martwice :-)
    • 0

    #8
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 12
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    mety przez dwa lata sie nie je :-)
    • 0

    #9
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r
    jasne, ale znam osobe co jadla dwa albo i ze trzy lata w dosc pokaznych dawkach praktycznie bez przerwy i stad tez moja ciekawosc.
    • 0

    #10
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 12
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    wyslij go na badania, ja nie mam pojecia
    • 0

    #11
    alien0

    alien0

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2059 postów
  • Wiek: 35
    • Miasto:z Nienacka

    jasne, ale znam osobe co jadla dwa albo i ze trzy lata w dosc pokaznych dawkach praktycznie bez przerwy i stad tez moja ciekawosc.


    byc moze zostala mu tylko czesc watroby a reszta to komorki bliznowate, ktore nie pelnia juz swojej funkcji... takie moje zdanie %)
    • 0

    #12
    franek18

    franek18

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 17 postów
  • Wiek: 32
    • Miasto:Dabrowa
    • Staż [mies.]: 24
    Panowie wy tutaj prawicie ze 100 tab mety nic nie zrobi ze nie trzeba osłonek bla bla blala hepatil co jedynie na szybsza regeneracja .. a Koles pare postów wyzej <, teraz to niżej pisał ze pio niecałych 100 tab ma problemy z watroba.. Ze go pobolewa itp. ?

    Wiec troche to wasze gadanie sie mija z celem.. : > Hmm ?:D
    • 0

    #13
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 12
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    normalny zdrowy czlowiek problemow mial nie bedzie, franek twoim tokiem rozumowania po 200 tabletkach mety musialaby byc tragedia, ja zjadlem w zyciu pewnie kilkanascie tysiecy tego cukierka i nigdy mnie watroba nie bolala, podczas cyklu proby sa mocno zawyzone ale to jest normalny tryb, to tak jakbys dal tu goscia co zawal wisi mu na wlosku i ten oto gosc wbilby 500mg testosteronu i co? i napisalbys ze nasze gadanie mija sie z celem bo jednak testosteron zabija i dawka 500mg jest juz smiertelna %)
    • 0

    #14
    Brian

    Brian

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1756 postów
  • Wiek: 107
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lekoland
    • Staż [mies.]: 12 lat

    znam osobe co jadla dwa albo i ze trzy lata

    Jego organizm po roku czasu nauczyl sie zyc bez watroby %)
    Jedynie badania moga pokazac jak jest z twoja watroba i czy mozesz juz sie bawic w nastepny cyklik.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko