Skocz do zawartości

Zdjęcie

Regeneracja - plan treningu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
siergiejafganov

siergiejafganov

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam. Mam kilka pytań dotyczących treningu, ponieważ wydaje mi się, że moje ciało się nie regeneruje.

Chodzę na treningi Koszykówki w poniedziałki i środy.
Trenuję od 3 miesięcy ogólnorozwojowo (w miarę regularnie):
- Niedziela i czwartek: Podciąganie, wyciskanie sztangi, przysiady ze sztangą, brzuch
- wtorek: pompki na poręczach, wyciskanie na barki (stojąc), Martwy Ciąg, wiosłowanie sztangą

Wydaje mi się, że mój organizm się nie regeneruje w pełni. Gdy zacząłem trenować koszykówkę nie ma postępów w treningu (zastój). Staram się utrzymywać dietę w miarę możliwości + gainer MASS UP.

1. Co powinienem zmienić, żeby ruszyć z obciążeniami na treningu? (odpuszczenie koszykówki nie wchodzi w grę - wf na studiach)
2. Ostatnio zacząłem się rozciągać. Czy powinienem się rozciągać w dni treningu czy w dni koszykówki?
3. Czy po 3 miesiącach ogólnorozwojówki (wcześniej ćwiczyłem nieregularnie) przejść na trening poszczególncyh partii, czy jeszcze za wcześnie?

Z góry dziękuję za sugestie i porady :)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
hyron1

hyron1

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 90 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ~30
    jeśli chodzisz na koszykówkę w poniedziałki i środy to treningi możesz robić np wtorek, czwartek, sobota hmm moim zdaniem tak będzie dobrze bo w niedzielę zrobisz trening a w poniedziałek na kosza to będą Cię trochę bolały mięśnie ;)
    albo nie męcz się tak przy graniu w koszykówkę :D
    Zmień trening na split a wtedy z obciążeniami stopniowo ruszysz
    Rozciągaj się i w dni treningu i w dni kiedy grasz w kosza ;)
    • 0

    #3
    Otello

    Otello

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4467 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12 lat
    Jak chcesz aby mięśnie rosły to daj im porządnie jeść , po drygie zaplanuj mocno anaboliczny FBW (A,B,C) z samymi złożonymi ruchami i masa pójdzie . Ale pamiętaj , jak nie będziesz jadł więcej niż Twoje ciało potrzebuje to nici z przyrostów .
    Poczytaj o diecie - http://www.kfd.pl/dieta-na-mase-4.html
    Trening - http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko