Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja - trening, dieta i suplementacja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dziki6996

Dziki6996

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 25 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30

    Siema siema ;p

     

    Zalozylem ten temat poniewaz powoli zaczyna mnie irytowac % tluszczu mojego brzucha , ogolnie nogi, klatka ,ramiona wszystko wyglada okej niestety pozostala mi oponka po tym jak bylem dosc gruby , na silke chodze okolo 2 lat i od tych 2 lat robilem sama mase bo chcialem troche urosnac , przez te 2 lata zdobylem ok . 15 kg miesnia +/- , i chyba przyszedl czas na zgubienie tego brzucha a wiec mam pare pytan ;)

     

     

    1.Jak mam to wszystko poskladac do kupy , poniewaz czas mam tak na prawde "pon,sr,pt" w weekend pracuje no i nie mam jak tego skleic czy jest mozliwosc robienia tego w dni treningowe ?

     

    2.Jaki tening przy aerobach ? Silowy , na rzezbe czy poprosu robic jak robilem do tej pory na mase ;)?

     

    3.Suplementy , kreatyna , bcaa co bedzie najlepsze zeby ograniczyc spadek miesni ;)?

     

    4. Moze jakies porady od was ? ;) Bedzie to moja pierwsza redukcja a slyszalem ze czasami moze sie to zle odbic na masie miesniowej przez brak doswiadczenia ;)

     

     

    Pozdroo  ;)  


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    1. Tr siłowy+ zaraz po nim aero.

    2. Może być na masę, ale zmień trening jak długo lecisz jednym,

    3. Odpowiedni dział

    4. Dieta dieta i tylko dieta.


    • 1

    #3
    Dran0

    Dran0

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3951 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wypizdów Zdrój
    • Staż [mies.]: 1

    1. aero kręcisz po treningu 

    2. trening proponuje podobnie ja na masie opierać się na ćwiczeniach złożonych w granicach 8-10 powt 

    3. Witaminy A-Z + ew. białko według braków w diecie, ale i tak potrzebujesz diet, która jest najważniejsza

    4. Nie  patrz na wymiary czy wagę tylko na lustro i Systematyczności w ćwiczeniach


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko