Skocz do zawartości

Zdjęcie

redukcja-trening

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
piotrfitnowak

piotrfitnowak

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów

Witam, wracam po rocznej przerwie na siłownie

 

Waga 92 kg

Wzrost 172 cm

Wiek 27 lat

 

Dieta 2730 kcal

B 210

W 270

T 90

(nie wliczajac warzyw)

 

trening na poczatek 4x w tygodniu siłowy +4x 30-35 min kardio bardzo delikatne chodzone na biezni

 

Postanowilem zaczac od treningu push pull, prosba o ocene

 

Push 1

Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej/suwnicy smitha 4s

Wyciskanie hantli na skosie dodatnim/suwnicy smitha 4s

Wyciskanie hantli na ławce siedzac 3s

Wyciskanie sztangi zolnierskie 3s

Wznosy hantli bokiem 4s

pompki na poreczach 3s

prostowanie linki wyciagu 2s

Przysiad ze sztanga 4s

wykroki chodzone 4s

 

 

Pull 1

Wiosłowanie 4s

przyciaganie linki wyciagu dolnego 4s

hammer 4s

unoszenie bokiem w opadzie tulowia 4s

uginanie sztangi 3s

uginanie hantli z supinacja 3s

mc na prostych nogach 4s

łydki stojac 3s

 

push 2

rozpietki w bramie 4s

wyciskanie na maszynie 4s

wznosy hanti przodem 3s

winda 3 s

francuskie hantlami lezac 3s

prostowanie ramion w opadzie tulowia 3s

przysiad na maszynie 4s

prostowanie czworek siedzac na maszynie 4s

 

 

pull 2

mc 4s

wioslowanie na maszynie 4s

rozciaganie na lince wyciagu gornego 4s

szrugsy 4s

uginanie linek wyciagu dolnego 3s

modlitewnik 3s

uginanie dwojek lezac 5s

lydki siedzac 3s

 

co o tym myślicie ? Od razu pytanie lepiej ułożyc sobie taki plan i trzymac sie stricte kazdego cwiczenia, czy moge stosowac rotacje np zamiast ciaglego wioslowania podchywtem sobie zamieniac jeden tydzien podchwyt drugi nachwyt albo np zamiast wyciskania hantli na barki caly czas to jeden tydzien wlasnie hantle drugi np sztanga sedzac ? ogolnie chodzi mi ze liczba serii i zakres ruchu bedzie podobny tylko troche inne cwiczenia. chcialbym bazowac glownie na podstawie a maszyny i izolowane jako dodatek

 

 

 

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




#2
WaTPer

WaTPer

  • KFD pro
  • PipPip
  • 51 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna

    Nie myślałeś, żeby lepiej zastować push-pull-legs ? Ja bym się nie bał i zwiększył białko do 30%. 3g/ kg mc na redukcji jak strzelił, większy poziom białka = większa sytość i lepszy antykatoblizm. Wiadomo, że te 2 g/ kg mc wystarczy, ale na twoim miejscu bym zwiększył. Sam jestem po udanej redukcji i trzymałem przez okres 3-4 msc białko na poziomie 3g i jestem zadowolony, że stricte z masy mięsniowej odnotowałem małe spadki :)  Tego smith'a to bym od razu wyrzucił, po co utrudniać sobie życie ? :)  

    2. Co do wiosłowania, jak najbardziej warto zmieniać, żeby czucie mięsniowe było inne.

    3. Ja bym proponowałem wyciskanie hantli siedząc / OHP ( jako zamiennik) , chociaż wyciskanie sztangi siedząć samo w sobie też jest okay... ( zależy od preferncji osoby wykonującej ćwiczenia )

     

    4. Co do treningu fajną alternatywą jest robienie na zmianę siły/ hipertrofi  ( zmienności ilości powtórzeń, względem cięzaru ) :) 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko