Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja tkanki tluszczowej (trening+dieta) pomocy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Biggie_NMC

Biggie_NMC

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z czarnej d**y :/
    • Staż [mies.]: 0
    Witam!

    Do wakacji chcialbym zrzuc pare zbednych kilogramow(a dokladnie ze 20 jesli to mozliwe) i wlasnie w tym potrzebuje waszej pomocy. Nigdy nie mialem do czynienia z silownia, jedyne to jak bylem mlodszy uprawialem wiele sportow (szczegolnie pilka nozna gralem w 3 ligowym zespole juniorow) i wszystko bylo dobrze. Pozniej jakos stracilem ochote na granie w pilke, poznalem nowych kolegow zaczely sie balety, dziewczyny i inne uzywki i wtedy zaczalem tyc, potrafilem w ciagu miesiaca przytyc prawie 10kg, a to za sprawa slodyczy, zlego nawyku czyli opychania sie przed snem, no i braku jakiegokolwiek ruchu. Teraz mam 22 lata, waze 105kg przy wzroscie 176cm i wygladam okropnie. W listopadzie rozstalem sie z dziwczyna z ktora bylem 4 lata no i teraz przydaloby sie zrzucic pare(czyt. wiele) zbednych kilogramow, no bo ida wakacje, dziewczyny, itp. zreszta sami wiecie jak jest, a w takim "stanie" nigdy nie wyskocze na plaze bez koszulki:( Prosze pomozcie mi, w temacie silowni i diet jestem calkiem zielony. Przegladalem troche owe forum, czytalem o diecie LOW CARB, o treningach aeorobowych, ale zbyt wielu konkretow sie nie dowiedzialem no i mianowiecie mam pytanie. Czy trening aerobowy trzeba laczyc z treningiem silowym, czy wystarcza same aeroby? W sobote ide zapisac sie na silownie. Chcialbym zapytac czy jest ktos w stanie ulozyc mi jakis trening ewentualnie diete tez? Co do diety to czytalem ze posilki trzeba jesc w tym samym czasie lecz, w moim przypadku jest to troche trudne, gdyz do pracy chodze w systemie 3 zmianowym(tydzien 1sza zmiana, tydzien 2uga, itd...) i tu nasuwa sie kilka pytania: Czy jest to duzy problem, jak to wszystko pogodzic, czy na silownie powinno sie chodzic tez o tych samych godzinach czy to juz zalezy ode mnie? Jeszcze raz prosze pomozcie mi ja sie musze pozbyc tego sadla:( Jesli cos jest nie zrozumiale do tematu bede zagladal pare razy dziennie wiec w miare mozliwosci postaram sie odpowiedziec. Pozdrawiam!


    PS.: Jesli zly dzial prosilbym o przeniesienie. Dziekuje:)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3609 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+
    co do diety to mykaj do odpowiedniego działu ;]

    Możesz prowadzić jedynie trening areobowy jednakże siłownia podczas redukcji to nie jest głupi pomysł, zrzucisz fat i pokażą się mięśnie.

    trening na rozpoczęcie to
    1. http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html <- 1 zestawowy
    2. http://www.kfd.pl/ac...ning-49793.html <- trening obwodowy

    Jeść powinieneś co 2-4 godz. nie więcej

    Co do siłowni w odpowiednich godzinach, ciało po jakimś czasie przyzwyczaja się do godziny treningu i w odpowiednim czasie daje pewien zastrzyk energii, ale myślę, że nie będziesz miał problemu jeśli te godziny będą mobilne.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników