Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja - spowolnienie metabolizmu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kasia666

kasia666

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam was I blagam o pomoc!!!
Od zawsze mam problemy z utrzymaniem wagi zpowodu mojej tarczycy!W listopadzie zapisalam sie na silownie po raz pierwszy w zyciu !!!!teraz mamy maj i moja kondycja jest nieporownywalnie lepsza!!!!niestety moja waga wrocila z nawiazka!!!
na silownie chodze codziennie!!!dojazd to jakies 45 minut na rowerze plus powrot kolejne 45 minut!bez iszalenstw lacznie 14 km
na silowni glownie aeroby przez jakies 2 h!!!plus cwiczenia na miesnie ramion i brzucha!!!do tego wielce nieodpowiednia dieta w ktorej za duzo wegli!!!!ostatnio mam problemy wiec zajadam je a nastepnie jade na silownie i zapieprzam jak szalona!!!zeby pozbyc sie stresu!!!!taki maraton trwa po czym biore sie za siebie i zjadam okolo 1200 kalorii z czego na samej silowni spalam jakies 1200 minimum codziennie!!!moj organizm oszalal!teraz widze dopiero ze jestem przetrenowana robie sobie 1.5 tygodnia przerwy od silowni a nastepnie biore sie za zdrowy trening!!!koniec z aerobami codziennie!!!!na dana chwile nawet jesli spozyje 2000 kalorii z czego tysiac spale moja waga stoi w miejscu albo idzie w gore!!!wiem wiem powiecie mi ze oszalalam i zgodze sie z wami!!!ale problemy przyslaniaja racjonalny poglad na swiat!!!przez ostatnie 4.5 miesiaca funkcjonowalam tak jak wyzej opisalam!blagam pomozcie mi ulozyc odpowiednia diete i zestaw cwiczen!
obwody
biceps 30 talia 68 obwod brzucha 89 obwod bioder 104 lydki 38 z czego musze przyznac wiekszosc to miesnie
waga 62 wzrost 160
odkad pamietam od zawsze staram sie pilnowac tego co jem poniewaz jedzac jak normalna osoba przyrost wagi w moim przypadku siega 1 czasem nawet 2 kilogramow tygodniowo jesli nie wykonuje cwiczen!!!
co chodzi o aeroby!to na cross trainerze!opor to zwykle okolo 6-7 trenuje wszystkie partie miesni!poziom otrzymuje na okolo 185-200 ruchow na minute!tetnto w takim przypadku to okolo 135-140 w danym momencie nawet jak zapieprzam jak szalona tetno nie wzrasta powyzej 158-160 a pookolo 2 minutach wraca do 110 uderzen na minute!!!mam nadzieje ze to daje jakies ogolny poglad na moja sytuacje!
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
BornToFight

BornToFight

    Struś Pędziwiatr

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8975 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:najstarsze
    • Staż [mies.]: 28
    poczytaj o low carb, ułóż dietę http://www.kfd.pl/di...carb-27689.html
    zajrzyj do działy dieta, poszukaj ułożonych przez użytkowników diet redukcyjnych, popatrz jak są poprawione

    poza tym musisz zapanować nad tych objadaniem się a potem katowaniem na siłowni. jeśli będziesz jadła regularne posiłki nie powinnaś odczuwać potrzeby oobjadania, bo będziesz ciągle najedzona. Schudniesz gdy połaczysz dietę i aeroby typu rower, bieganie, orbitrek. jeśli chodzi o opisywany przez Ciebie Twój sposób "zapieprzam jak szalona" to raczej powinnaś starać się utrzymać stały poziom, tętno tak żebyś jeszcze w miarę spokojnie mogła wypowiedzieć słowa. Być może obecna forma aerobów nie jest najlepsza dla Ciebie, może zacznij rower czy orbitrek.

    jak chcesz zacząć siłowo ćwiczyć to polecam trening FBW

    pocztytaj te tematy http://www.kfd.pl/ja...czac-44459.html
    http://www.kfd.pl/pr...ngow-57418.html

    jak chcesz żeby Twój metabolizm sie nakręcił musisz jesc regularnie, co jakieś 3 h, z 5 mniejszych posiłków dziennie, nie zapominać o śniadaniu
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko