Skocz do zawartości

Zdjęcie

redukcja, samopoczucie, zdenerwowanie, sen

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Jedynka1

Jedynka1

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WWA
    • Staż [mies.]: 5lat

    Siema. Nie moglem znalezc odpowiedniego działu, ale wszystko co napisze tez tyczy sie diety. Otóż mam 10 tydzien redukcji zlecialo -9kg obecnie jest to 86 kg z 94,5. Otóż samopoczucie jest tak chujowe nawet dzien po cheat mealu, jestem taki zmeczony kurewsko, na treningu 300 % z siebie daje, naprawde solidne mocne treningi 4x w tygodniu + po kazdym 50 minut aerobow na 135-140 tętnie. Micha trzymana bardzo czysto:
    Obecna dieta: 50g owsianki, 45 g bialka
    70 g ryzu + 140 g kurczaka
    70g ryzu + 140g kurczaka
    po treningu 300 zieminiakow 200 kurczak
    na koniec 4 jajka

    O to chodzi, że jestem młody mam 20 lat, napier*dalam ostro, naturalnie, ale w nocy jak sie klade mam zawroty głowy, jestem glodny i przemeczony, kuje mnie pod serce, teraz wstalem znowu 3:30 chce mi się płakać xD, forma idzie do przodu, ale naprawde ciezkim kosztem (nie jestme z tych co pier*dolą, że jest ciezko a nie jest, tylko jest.) Jest walka, i teraz czy to normalne? Uklad nerwowy tez mocno dostaje po dupie, czasami jak sie klade, to sie boję że umrę, suplementacja jest, co byście mi radzili? Zależy mi na docince bo jeszcze troche siedzi, ale kijowym kosztem, jeszce dodam, że jestem wlasnie mocno znerwicowany na wieczór mimo, iz zmeczony.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Bartek-91

    Bartek-91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 746 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Jakbym w Twoim wieku jadł to samo, dzień w dzień, to też miałbym stany lękowe przed spaniem. Jesz za mało, zdecydowanie. 


    • 0

    #3
    Lemmy.

    Lemmy.

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3558 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: xx

    Tydzień luzu treningu i diety, poza tym ile ty masz tłuszczu w diecie ? 4 jajka, przecież to nawet nie jest 0,5g / kg


    • 0

    #4
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6033 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    - za mało tłuszczy

    - warzywa w ogóle jadasz?

    - podlicz kcal i BTW, ale już widzę że jest tego mało względem Twojej aktywności - kręcisz 4x50 min...

    - w dodatku jesz bardzo jałowo, urozmaicaj źródła białka, węgli i tłuszczu

    - koniecznie odpoczynek od treningu kilka dni - nie bój się o formę, po powrocie na siłkę będzie tylko lepiej


    • 0

    #5
    aldenlam

    aldenlam

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 1 postów

    hej


    • 0

    #6
    Jedynka1

    Jedynka1

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 257 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WWA
    • Staż [mies.]: 5lat
    Teraz obcialem od wczoraj z 70g owsianki na 50 i 400 ziemniakow na 300. To sa ostatnie 3 tygodnie redukcji, tluszcze powiedzmy ze 10-15gram leci z oleju kokosowego.
    • 0

    #7
    Lemmy.

    Lemmy.

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3558 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: xx

    Miłego rozwalania organizmu


    • 0

    #8
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6033 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    Teraz obcialem od wczoraj z 70g owsianki na 50 i 400 ziemniakow na 300. To sa ostatnie 3 tygodnie redukcji, tluszcze powiedzmy ze 10-15gram leci z oleju kokosowego.

     

    jesteś przemęczony, ledwo ćwiczysz i jeszcze dodatkowo obcinasz żarcie?  :KFD:


    • 0

    #9
    manior15

    manior15

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 460 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieluń
    • Staż [mies.]: 10
    Wygląda na to że zajechała się na maksa kolego. Lepiej odpuść, zregeneruj się, bo inaczej tak jak mówisz, zejdziesz z tego świata. Ktoś cię goni? Masz zawody czy jak? Forma przyjdzie, nie gon za nią na ślepo, nasz dopiero 20 lat. Być może naogladales się fejsbookowych samojebek jak to niektórzy zrobili ABS w 3msc, lato za pasem i też chcesz? Wszyscy ci radzą odpuść na chwilę, zrób krok w tył żeby potem zrobić 2w przód.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


    • 0

    #10
    Lemmy.

    Lemmy.

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3558 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: xx

    jesteś przemęczony, ledwo ćwiczysz i jeszcze dodatkowo obcinasz żarcie?  :KFD:

    100% albo nic %)


    • 0

    #11
    Olli18

    Olli18

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 302 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5 lat

    Moim zdaniem brakuje CI jeszcze 1 posiłku. Za mało żarcia dodaj jeszcze 1 posiłek.


    • 0

    #12
    Jedynka1

    Jedynka1

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 257 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WWA
    • Staż [mies.]: 5lat

    Panowie spokojnie, ale najlepsze jest to, ze mam trenera, który posiada 20 lat doświadczenia - nie jest celebryta, ale wypusza dobry zawodników na zaowdy, którzy osiagają dobre wyniki. Nie wiem co mam o tym myslec, bo w moim odczuciu i wiedzy to jest też za mało kalorii, np. tluszczy. Nie wiem jak sie ustosunkować do tego, u mnie siedzi malo bfa, ale moim zdaniem trzymam duzo wody. Nic mu nie płace, bo on poprostu mi "pomaga" udało sie tam zrobic jaka sylwetke, ale jak mu teraz powiedziec, hej moze zwiekszymy tluszcze bo "na forum" powiedzieli, mi ze tak i tak, kumacie o co mi chodzi? :D

    @edit

    Co jeszcze byscie radzili, tluszcze wyzej, to cardio moze dac na czczo? bo po treningu gdzie jest on intensywny moze nie na jakis mega ceizarach, poprostu ciezko to cardio sie robi. Moze jakis diet break?

    @edit2

    No i cel oczywiscie wiadomo -> Sopot  :ziober:  :crazysex:


    • 0

    #13
    Lemmy.

    Lemmy.

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3558 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: xx

    hej moze zwiekszymy tluszcze

    O właśnie to możesz powiedzieć lub też, może przerwa od treningu / diety

     

    Z tego co napisałeś to wynika jasno, że jesteś zmęczony redukcją i należałoby w jakiś sposób odpocząć ( bo z tego co pisałeś to jesteś naturalny ), ale co tam mogę wiedzieć przecież jestem z forum %)


    • 0

    #14
    Diegoo

    Diegoo

      Zbanowany

    • Zbanowany
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4570 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Paryż
    • Staż [mies.]: 4
    A moze cardio odpusc całkowicie?
    Jak masz trenera, to on ciebie powinien pokierować tak abys mial formę i nie byl zdechniety.

    Wysłane z mojego SM-T113 przy użyciu Tapatalka


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko