Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja, przerwa wskazana?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
zbykk

zbykk

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 37 postów

Witam, opowiem krótko o co się rozchodzi. Jestem na redukcji już dłuższy czas, prawie 4 miesiące (chciałem wolniejszą redukcję i spokojną) także wszystko po myśli. Z 92kg na 83kg z całkiem fajnym zachowaniem siły w podstawowych bojach bo prawie nic siły nie spadło.



W te 4 miesiące stale robię 4 treningi tygodniowo + zaczynałem od 4 treningów cardio (rowerek stacjonarny) od razu po treningu 20 minut a dziś dzień są 4 treningi tygodniowo + 4 treningi cradio które trwają już 60 minut.



Ostatnie dwa tygodnie czuję się ospały, jest ciężej, brak motywacji bym powiedział nawet. Ogólnie mam już dość fajny 4 pak, ale mam też oponkę na brzuchu i z tyłu pleców lekkie boczki. Chciałbym spróbować zawalczyć o tego 6-paka, może jeszcze z 3kg max bym zszedł i by bylo spoko, użylenie itd. I tutaj przychodzi mi do głowy pomysł.



Może zrobić sobie takie dwa tygodnie na luzie +350kcal z węgli czyli coś koło 1 worka ryżu, uciąć w 1 tygodniu z 60 do 50 min cardio a w drugim do 40 minut a po tych dwóch tygodniach wrzucić sobie jakąś johimbinę, uciąć te 350 kcal i dodać cardio spowrotem i dokatować tak 3 tygodnie? Jak myslicie. (aktualnie mam 2300kcal)





Zdjęcie sprzed chwili, tylko dla poglądu, wiec wybaczcie poze i jakość, chodzi mi o ten fat na dole brzucha i ogólnie jeszcze chciałbym się go trochę pozbyć, czy pomysł z góry powinien w tym pomóc?
Załączony plik  fotasfd.jpg   16,69K   2 pobrań
 


Edytowany przez zbykk, 30 czerwiec 2020 - 12:35 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Freezu

Freezu

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:świętokrzyskie
    • Staż [mies.]: 25

    Ostatnie dwa tygodnie czuję się ospały, jest ciężej, brak motywacji bym powiedział nawet. Ogólnie mam już dość fajny 4 pak, ale mam też oponkę na brzuchu i z tyłu pleców lekkie boczki. Chciałbym spróbować zawalczyć o tego 6-paka, może jeszcze z 3kg max bym zszedł i by bylo spoko, użylenie itd. I tutaj przychodzi mi do głowy pomysł.



    Może zrobić sobie takie dwa tygodnie na luzie +350kcal z węgli czyli coś koło 1 worka ryżu, uciąć w 1 tygodniu z 60 do 50 min cardio a w drugim do 40 minut a po tych dwóch tygodniach wrzucić sobie jakąś johimbinę, uciąć te 350 kcal i dodać cardio spowrotem i dokatować tak 3 tygodnie? Jak myslicie. (aktualnie mam 2300kcal)

     

    normalna sprawa że samopoczucie na redukcji się pogarsza, im dłużej tym z reguły gorzej
    jeśli nie czujesz się na siłach, wcale nie musisz robić cardio - efektem będzie jedynie niestety zmniejszenie zapotrzebowania


    nie lepiej zamiast tych wszystkich kombinacji wejść na zero kaloryczne na jakiś czas? po co Ci johimbina? 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko