Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja, praca, suple

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Matt7

Matt7

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 30

Cześć

Potrzebuję zrobić redukcję, obecnie 92 kg, 188cm, 34 lata. Treningi nie częściej niż 3 w tyg. po max 1h. Trening - na zmianę, a czasem łączone: bieganie, bieganie po schodach, wchodzenie po schodach z obciążeniem. Dlaczego taki, ponieważ czas na trening mam tylko późnym wieczorem, i tylko na zewnątrz, a dodatkowo muszę wzmocnić nogi(siłowo i wytrzymałościowo). 

Problemy mam dwa: 
1) Zawsze kiedy robiłem redukcję tylko z dietą i treningami(czasami robiłem na siłce, czasami biegnie), zawsze ubywało mi masy mięśniowej i to dosyć szybko. Tylko jak miałem redukcję na siłce ze spalaczami + BCAA, to w miarę mięśnie się utrzymywały. Natomiast dieta+bieganie+spalacze zawsze powodują utratę masy mięśniowej i ciężko jest mi to nadrabiać dietą, bo wtedy nie jestem na deficycie.

2) Pracuję fizycznie i umysłowo zarazem. Fizycznie używam praktycznie wszystkich partii. Ale zawsze po OK 5-6 godzinach pracy wyraźnie spada mi siła, wytrzymałość i chęci do pracy. Natomiast kiedy wcześniej zarzucę sobie wit. i minerały, to zjawisko jest słabsze. Dodam, ze sam magnez działa dobrze, ale dopiero wszystko razem lepiej. Jednak, nie jest super, tak jak jeszcze parę lat do tyłu, kiedy mnie energia rozwalała. Domyślam się, że zarówno praca jak i tryb życia wypalają znacząco z organizmu potrzebne składniki. 


Diety teraz nie mogę porządnie rozpisać, muszę jeść wszystko, więc zastosuję dietę MŻ. Oczywiście tam gdzie mogę wybieram produkty i ilości, ale nie zawsze mogę to utrzymać. Więc robię tak, żeby być na deficycie, ale dokładnie tego nie sprawdzam.

Pracę chciałem włączyć jako część cyklu redukcyjnego poprzez dietę i suplementację. Zaczynam o 7 rano i trwa do 15-18

W związku z powyższym zastanawiam się nad takim zestawem supli:

1) Witaminy i minerały - 1 porcja na czczo rano

2) ZMA+B6 - 1 tabs przed snem

3) Glucosamine Plus - 3 porcje w ciągu dnia (bo mi stawy lekko siadają)

4) ThermoSpeed Extreeme - 1 tabs rano

5) Creatine 1250 tabsy - 1 rano, 1 po 6h i  1 po treningu w dt

6) Beta Alanine OLIMP tabs - 1 około południa

7) Odżywka białkowa - do stosowania nieregularnie kiedy zachodzi potrzeba uzupełnienia diety.

Porcje nie są duże, bo i rodzaj wysiłku nie jest intensywny.

Wcześniej przy redukcjach miałem burnery, witaminy i BCAA.

Proszę o komentarze, porady...
Z góry dzięki ;)


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Dziennik Treningowy by karolkrzciniak | cel: redukcja tkanki tłuszczowej przy okazji rzeźba. , Dobór suplementów , Trening na rzeźbę czy redukcja? , Prośba do Massive` | Pytania odnośnie suplementacji ... , Rozpisanie suplementacji

#2
Massive`

Massive`

    Extreme Bodybuilding

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 63860 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Nie kupuj samej glukozaminy

     

    Rozwaz zakup:

     

    https://sklep.kfd.pl...lagen&results=3

     

     

    Spalacz sredni, jesli masz nieco wiecej gotówki to:

     

    https://sklep.kfd.pl...-kap-p-894.html

     

     

    Beta alanina w forsmie sproszkowane wyjdzie duzo bardziej ekonomicznie


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko