Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja - poranny trening

- - - - - redukcja trening

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kuniaczynka

kuniaczynka

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 118 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 90
    witam

    wchodze teraz na ostra redukcje i mam pytanie jak ma wygladac moj poranek i trening. cwicze silowo 4x w tygodniu. treningi w porannych godzinach ok 8:00. przed silownia nie wchodzi mi noramlny posilek wole wypic jakas odzywke np carbo.
    zastanawiam sie nad kolejnoscia czynnosci ok treningowych:

    0.pobudka
    1.na czczo aeroby
    2.carbo
    3.silownia
    4.bialko
    5.posilek

    czy

    0.pobudka
    1.carbo
    2.silownia
    3.bcaa
    4.aeroby
    5.bialko
    6.posilek


    prosze o porady jak to zrobic najlepiej zeby wytopic tluszcz i uratowac maksymalnie duzo miesnia. jesli chodzi o suplementy to nie mam problemu z finansami wiec moge cos dokupic

    prosze o profesjonalna pomoc
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Redukcja 2013 - Panda85 , Trening siłowy-pierwszy w "karierze" .Pomóżcie !!! | Chce dowiedzieć się kilku praktycznuch zastosowań itp. , Trening do oceny , Wybór treningu | Pomoc w wyborze treningu. , Trening na masę do OCENY

    #2
    Van Zan

    Van Zan

      Bad Motherfucker

    • Pomocnik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8442 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    Ja bym wybrał drugi wariant, w pierwszym przed bierz bcaa przynajmniej 10 min przed bieganiem.
    Najefektywniejszym rozwiązaniem były by dwie sesje cardio dziennie tylko w dni treningowe, ale to rozwiązanie dla pro z super dietą i suplami jak chcesz możesz spróbować, ale jak regeneracja będzie spadała został bym przy jeden sesji.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko