Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja nie idzie..co robic?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
itachi623

itachi623

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 60

Witam koledzy. Obecnie jestem na redukcji od 3,5 tygodnia. W ten czas waga spadła zaledwie 1kg i stoi..

 

Wiek 31

Waga- 86

Wzrost -173cm

 

Zapotrzebowanie ok 2600kcal

WW ok 270g

Bialko- 180-190g

Tłuszcze ok 80g

 

Treningi

Wrzucalem w innym temacie. Jadę FBW na samych wielostawach

 

niedziela-FBW+ 30 min rower stacjonarny

wtorek-FBW+ 30 min rower stacjonarny

czwartek -FBW+ 30 min rower stacjonarny

sobota- dodalem teraz TABATE+ rowerek 20 min na schlodzenie

 

Trenuje cięzko, duze ciezary. Przerwy 90 sekund miedzy seriami

Do tego praca fizyczna, trzeba sie nachodzic i nadzwigac.

 

Glowne produkty w diecie to kasze,ryze,owsiane,kurczak,indyk,makrela,tunczyk,jaja,chleb razowy, banan po treningu + wpc 80, duzo warzyw do kazdego posilku. Co radzicie Panowie,zeby to szlo?  pozdro


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
GoingMad

GoingMad

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 133 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14

    Jesz więcej niż ci się wydaje i nie chudniesz, niepotrzebnie robisz cardio na samym początku redukcji lepiej robić pod koniec. Co do produktów to możesz nawet słodycze wpleść tylko żebyś je wliczał.


    • 1

    #3
    krajowy

    krajowy

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 76 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7

    a nie zwonil Ci sie metabolizm od zbyt dlugiej redukcji?? ciagla redukcja jest gorsza niz bilans mieszany


    • 0

    #4
    GoingMad

    GoingMad

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 133 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14

    a nie zwonil Ci sie metabolizm od zbyt dlugiej redukcji?? ciagla redukcja jest gorsza niz bilans mieszany

    Toć pisze że 3.5 tyg, redukcje trwają nawet do 18 tyg i metabolizm to w tym wypadu ułamek wszystkiego. Na zasadzie chudniesz to twoje 0 kaloryczne maleje wraz z utratą wagi czyli: masz 3k kcal swoje 0, ucinasz o 200kcal żeby waga spadała do momentu gdy 2800kcal staje się twoim 0 kalorycznym i tak dalej choć dokładnie to tak nie działa ale tłumaczy po co ucinać z biegiem czasu kalorie żeby dalej chudnąć. Niektórzy ucinają raz i zostają na takim bilansie do końca redukcji i też działa. 


    • 1

    #5
    itachi623

    itachi623

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 45 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60

    diete mam rozpisana na 3 rózne dni . Przykladowo pon/wtorek/sroda kazdy dzien cos innego i potem od nowa

     

    Poniedzialek

    1)

     

    Platki owsiane-60g

    mleko 1,5% -200g

    twaróg chudy -100g

    morele suszone- 25g

     

    2) (taka przekąska)

    jarmuż 50g

    siemie lniane 30g

    banan ok 130g

    wpc 80 30g.

    (dodaje wody i miksuje razem)

     

    3)

    3 jaja sadzone- 180g

    ziemniaki 250g

    kefir 200g

    oliwa 5g

     

    4)

    Mięso z ud kurczaka-200g

    Ryz brazowy 100g

    Warzywa

     

    5)

    Tunczyk kawałki z puszki -120g

    Chleb zytni - 90g

    Salata/rzodkiewka/pomidor

    masło 82% -5g

     

    to jest przykladowy dzien z dzis. Sniadanie wyglada dziennie tak samo bo fajnie wchodzi, reszta posiłkow sie zmienia. Zamiast miesa z ud wpada indyk/piers z kury/ryba. Zamiast tunczyka -makrela. Kasza kuskus lub gryczana, takze monotonni nie ma. Pomozcie co dalej robic chlopaki. 

     

    Prosze o pomoc takze innych, dzieki :)


    • 0

    #6
    itachi623

    itachi623

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 45 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60

    poprostu człowieka zalamanie bierze juz.Staram sie jak moge, treningi ,dieta a efekty mizerne..


    • 0

    #7
    Freezu

    Freezu

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 102 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Jeśli waga stoi to jesteś na zerze kalorycznym, innej opcji nie ma. Jedyne rozwiązanie to ucięcie kalorii.


    • 1

    #8
    itachi623

    itachi623

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 45 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60

    czyli z czego ucinac nalepie i ile? chyba z ww byłoby najlepiej?


    • 0

    #9
    Freezu

    Freezu

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 102 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Białko zachowaj a utnij z czego Ci pasuje - węgle lub tłuszcze, to bez znaczenia.


    • 0

    #10
    GoingMad

    GoingMad

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 133 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14

    Z węgli i tłuszczy, na redukcji dobrze jest mieć więcej białka nawet niż na masie. Węgli będziesz miał mało więc staraj się je jeść przed treningiem. Waż się raz w tygodniu na przykład w niedziele rano na czczo, częściej nie ma żadnego sensu.  


    • 0

    #11
    itachi623

    itachi623

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 45 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60

    Ok dzięki. Czy wywalenie 50g ww wystarczy na początek? i obserwowanie reakcji


    • 0

    #12
    Freezu

    Freezu

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 102 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Utnij 200kcal i obserwuj przez jakieś 2 tygodnie


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko