Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja - kalorycznosc

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
szczasiek

szczasiek

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Hej,

 

Waga: 80.8

Wzrost: 182

Wiek: 29 

Trening: 4x push/pull + kardio 15-20 min po treningu

 

Jakiś czas temu skończyłem (chyba z sukcesem z 78 na 87 kg, wyniki siłowe + 20-25%) masę na 3500kcal, i zaczałęm obcinać 150kcal co 10 dni w ramach redukcji. Waga spadła okolo 4kg i się zatrzymała, a ja dotarłem do 2250 kalorii. 

 

Z tego co przeczytałem, chyba za daleko pojechałem z obcinką na 2250, przez co metabolizm mi się zatrzymał. Waga stała poczatkowo na 2400 kcal, obciąłem do 2250 i spadło extra 1 kg, ale teraz znowu stoi. 

 

 

Wyliczając CPM:

BMR = 9.99x85 + 6.25*182-4.92*29+5 = 1849 

TEA = 4x50x9 + EPOC (4x7%x1849) = 331

NEAT = 500

TEF = 2680*(1+7.5%) = 2881.08.

 

Załóżmy 2900 kcal dla uproszczenia. 

 

Obecna rozpiska diety w zalaczeniu.

post-314336-0-78064400-1526973532.png

 

Pytanie - czy podbijac 150 kcal co 10 dni, do 2550 i zobaczyc jak sie waga zachowuje? Waga + obwody oczywiscie. 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
JakTyToRobisz

JakTyToRobisz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5890 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    nie rozumiem po co liczyłeś raz jeszcze CPM, korzystamy z kalkulatorów raz i zapominamy o nich, bazujemy na obserwacji organizmu, tego jak się zachowuje na danej ilości jedzenia, to wszystko.

    ucinamy kcal w przypadku stagnacji - waga nie spada, obwód pasa nie spada, nie mamy jak podnieść aktywności - to są powody dla których należałoby ucinać, a nie dlatego że zaplanowałeś sobie że co 10 dni będziesz ucinał, no bo jak waga spada, obwód pasa spada, sylwetka w lustrze się poprawia to po jaką cholerę ucinać kcal?   - nawet jeśli jest jakaś stagnacja to może być powód że zbyt długo przebywasz na deficycie lub jest za duży, przez co Twój organizm zwyczajnie się buntuje, to nie jest dla niego sytuacja komfortowa.

    Dlatego jeśli czujesz już konkretny głód, siła spadła, czujesz brak odpowiedniej regeneracji no to dajesz krok w tył - dodajesz trochę żarcia (w Twoim wypadku dodałbym jakieś 500 kcal) - z produktów pełnowartościowych na co najmniej 10-14 dni, odżyjesz i wracasz na tory redukcji.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko