Jump to content

Photo

Redukcja czy budowanie masy podczas kwarantanny ?

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
MaxiBRT

MaxiBRT

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 posts
Witam
Mam 17 lat od maja ubiegłego roku trenuję na siłowni. Aktualnie ważę 76kg przy 176 cm wzrostu, 89 cm w pasie, ciąży na mnie „lekka oponka” na brzuchu. Cały okres do kwarantanny byłem na dodatnim bilansie kalorycznym i nie wiem co zrobić dalej. Obciąć kalorie, znaleźć fajny plan na redukcje i spalić boczki ? Czy może nie przejmować się tym i ćwiczyć słabsze partie na dodatnim bilansie kalorycznym ? Do dyspozycji mam drązek, dipy i hantle.
Będę wdzięczny za każdą pomoc
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Fanatyczny19

Fanatyczny19

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 28 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT

    Zdecydowanie redukcja,przy takiej wadze sporo siedzi w pasie czyli raczej jest duży bf a jak jest dużo tłuszczu to wrażliwość insulinowa jest słaba i większość co byś teraz dokładał to tłuszcz.Zetnij fat przynajmniej do 10% i później pomału dokładaj kcal 


    • 0

    #3
    art93

    art93

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 10 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 72

    Tak jak kolega wyżej, jeśli tłuszcz już mocno zakrywa mięśnie brzucha to redukuj. A z drugiej strony gdy nie masz dostępu do siłki to wiadomo, że nie uzyskamy dużej intensywności treningu więc nie redukował bym skrajnie i w drugą stronę nie robił bym mocnej masy. 

    Ja bym zredukował lekko, poprawił wrażliwość a potem wszedł na lekki plus i utrzymywał wagę lub lekko budował aż nie ruszą siłownie. 


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko