Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja a progresja - Plan FBW

- - - - - redukcja fbw progresja

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
derkk

derkk

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 69 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22

    Witam.

    Miałem pewną przerwę od siłowni i chciałbym powrócić i zacząć najpierw od redukcji i chciałbym to zrobić w następujący sposób: obciąć z 20% ciężaru co podnosiłem jakieś 3 miesiące temu, bo około tyle trwała ta przerwa i zacząć progresować na planie FBW dla początkującego dorzucając po 2kg co trening, plan jest następujący 

     

    TRENING A
    Przysiady 5x5
    Wyciskanie Leżąc 5x5
    Wiosłowanie 5x5
    Wznosy bokiem 3x8
    Biceps+Triceps 3x8
    Allahy 3x8
    Łydki 3x8
     
    TRENING B
    Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
    Wyciskanie Żołnierskie 5x5
    Podciąganie Wąsko 5x5
    Wyciskanie Wąsko 3x8
    Biceps 3x8
    Deska x3
    Łydki 3x8
     
    Z tego co poczytałem ten plan jest do tego aby nabrać masy, lecz czy nadaje się na redukcję przy ktorej mam zamiar progresować ? Dodam, że na szczęście trzymałem przez ten czas diete i obwody dużo nie pospadały. Jakieś rady czy moje zamiary są dobre ? proszę o jakieś sugestie.

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    nazwezajeli

    nazwezajeli

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3374 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30 min

    Dorzucanie co trening na redukcji nie przejdzie, a dorzucanie co trening na małe partie to słaby pomysł.

     

    Łatwiej będzie progressować powtórzenia, a potem ciężar(i tym samym wrócić do początkowej liczby powtórzeń). 

    Zrobiłbym tak:

    3x8x50kg, po "dokładce" 3x10x50kg, po kolejnej 3x12x50kg, a potem dokładasz ciężar i od nowa 3x8x52.5kg.

    Jak sobie to zrobisz, bez znaczenia. Wszystko sprowadza się do tego, że jakby odliczyć ludzi, którzy na redukcji dokładają w nieskończoność z treningu na trening(czyli pewnie połowa użytkowników KFD :D ), to może być tak, że się bardzo szybko zatrzymasz, nawet jeśli podnosisz stosunkowo mało.

    Jeśli dodatkowo zejdziesz z ciężarem, o czym pisałeś, to jest duża szansa na to, że długo będziesz progressował, a na pewno dłużej niż jakbyś miał dokładać z treningu na trening, co wg mnie się sprawdza przy jakiejkolwiek nadwyżce i przez krótki czas.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko