Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Bromiroczi

Bromiroczi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam.
Chciałbym sie dowiedziec czy dobrze ulozylem diete?
Waga: 120
Bf: ~ 40%
Wzrost: 185 cm
Wiek: 19 lat
Makro ktore przyjąłem dla siebie:
Od 120 kg całkowitej masy ciała odjąłem 40 kg (bf), skutek 80 kg suchej masy.
Białko: 2g/ kg = 160g (640 kcal)
Tłuszcz: 1,5g/kg= 120 g (1080kcal)
Dieta 2500 kcal
2500-640-1080=780 kcal z WW
WW:780/4=195g (2.4g/kg)
Trening 5 razy siłowo, 5 razy cardio
Jestem typowym endo, obciąć ww na rzecz tłuszczu? Jakieś porady?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
JakTyToRobisz

JakTyToRobisz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5890 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    za nisko ruszasz z kaloriami i za ostro dajesz na początek w palnik z treningami, przewiduje szybki koniec Twojej przygody z dietą i treningami, ludzie mają dziwną tendencję do wchodzenia z jednej skrajności w drugą skrajność, z nic nie robienia wskakujesz chłopie od razu na poziom który powinieneś wskoczyć za jakieś kilka miesięcy - a może w ogóle nie będzie takiej potrzeby.

    Te kcal przy 5 treningach siłowych i 5x cardio to śmieszna liczba, już na samym początku będziesz chodził głodny, a przecież nie o to tu chodzi, bo jesteś bardzo zapuszczony i Twoja redukcja będzie trwała co najmniej rok - przy zdrowym rozsądku.

    Dlatego proponuję żebyś policzył ile jadłeś do tej pory tego syfu, ile kcal w ciągu dnia? i od tej liczby bym ruszał, bo myślę że conajmniej 4000 kcal leciało na luźno, a może i nawet więcej  %%) spróbuj wystartować z 3500 kcal, na moje oko przy tej wadze to będzie rozsądna liczba, 3x w tygodniu trening FBW + dużo ruchu w ciągu dnia, spacery, rower itp..., za jakieś 2-3 tygodnie sprawdzasz wymiary i wagę, jeśli leci to nic nie ruszasz, jeśli stoi w miejscu to wrzucasz jakieś lekkie cardio powiedzmy 3x20 min w dni kiedy nie trenujesz siłowo, to nie musi być bieganie i generalnie przy Twojej wadze szczerze odradzam bieganie, niech to będzie jakiś ergometr, rower itp nie obciążając Twoich stawów.

    Jakie makro? przyjmij taki standard, bo od czegoś trzeba zacząć - 20% białko + 25-30% tłuszcze i reszta węglowodany, oczywiście znajdź miejsce na warzywa i jakieś owoce sezonowe, korzystaj z produktów jak najmniej przetworzonych, posiłki przygotowuj sam, jak nie dasz rady czegoś przygotować to w łatwy sposób można skomponować posiłek "na zimno" typu jakiś serek wiejski + wafle ryżowe + orzechy + sok warzywny (taki bez cukru), jak widzisz zawsze jest jakaś alternatywa i nie koniecznie kebs z budki bedzie najlepszą opcją jak nie masz nic pod ręką do jedzenia  :oops:


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko