Skocz do zawartości

Zdjęcie

Redukcja

- - - - - plażówka 2013 !

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Raksh

Raksh

    KFD Platinum

  • KFD pro
  • PipPip
  • 166 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pzn
    • Staż [mies.]: 50

    Zaraz lato czas na kratę ! % %)  Dlatego zwracam się do was  pytaniem odnośnie dobrego ''koksu'' :cozagopek: .

     

    Jaki spalacz teraz dostępny na rynku jest generalnie ''najlepszy'' ?

    (mam dużą odporność na takie bajery, i będzie to mój gdzieś 3spalacz)

     

    i w jakie BCAA zainwestować ? (bo szkoda mi bicków)

    i jak i ile tego BCAA brać przy podanym treningu ? :unsure:

    Dieta low-carb, deficyt 500-600kcal  treningi 4xsplit +2x muay thai :box:

     

     

     

    p.s wiem że przy takim treningu i diecie nie potrzeba żadnych spalaczy ale zawsze mi mało :(  %)

     

     

    :thx: :thx:


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    737

    737

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 473 postów

    Za duży deficyt, masz low carb i jeszcze duuużo wydatku energetycznego na treningach. Chyba że chcesz zejśc mase kilogramów i stracić mięcho. Bcaa opór porcja przed porcja w trakcie treningu. Najlepiej bierz bcaa powder hi teca. Spalacz moim zdaniem zbędny. Jak bardzo chcesz to lipo 6 nutrex, man scortch, alri hyperdrive, animal cuts - cos z tej pólki bym celował ze sklepu KFD. 


    • 0

    #3
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    Zaraz lato czas na kratę ! % %)  Dlatego zwracam się do was  pytaniem odnośnie dobrego ''koksu'' :cozagopek: .

     

    Jaki spalacz teraz dostępny na rynku jest generalnie ''najlepszy'' ?

    (mam dużą odporność na takie bajery, i będzie to mój gdzieś 3spalacz)

     

    i w jakie BCAA zainwestować ? (bo szkoda mi bicków)

    i jak i ile tego BCAA brać przy podanym treningu ? :unsure:

    Dieta low-carb, deficyt 500-600kcal  treningi 4xsplit +2x muay thai :box:

     

     

     

    p.s wiem że przy takim treningu i diecie nie potrzeba żadnych spalaczy ale zawsze mi mało :(  %)

     

     

    :thx: :thx:

     

    Deficyt ok..

    Odradzałbym ci kupno spalacza bo przy takim deficycie nie ma sensu.

    Zamiast tego możesz kupić BCAA które będziesz stosował w porach około treningowych oraz odżywkę białkową.

    Zestaw AminoX z BSN oraz białko WPC KFD będzie dobrą opcją.


    • 0

    #4
    737

    737

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 473 postów

    Deficyt ok?

    -600kcal na początku redukcji przy diecie low carb i pracy w kopalni? zajedzie się i straci motywacje po 2 tygodniach szczęscia życze


    • 0

    #5
    Raksh

    Raksh

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPip
    • 166 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pzn
    • Staż [mies.]: 50
    Deficyt ok?

    -600kcal na początku redukcji przy diecie low carb i pracy w kopalni? zajedzie się i straci motywacje po 2 tygodniach szczęscia życze

    500-600* , nie pierwsza redukcja więc wiem że  radę, po 2 jaka utrata motywacji ? za silna psychika :fakju:

     

    OK pojadę na razie bez spalaczy ew. zobaczę jak będzie szło :) 

    Ale macie jakieś typy spalaczy ewentualnie?  (scorch był dla mnie mocno średni  -_- )

    bcaa hi-teca będą jakościowo najlepsze czy może w coś innego uderzyć ?

    (te noobskie pytania :klaps: )


    • 0

    #6
    737

    737

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 473 postów

    Ciesze sie ze masz silna motywacje, ale poprostu bd wrakiem człowieka. (obym sie mylił) Tylko powiedz mi jak zwolni metaboliz to z czego obetniesz? bo juz ciezej pracowac czy proporcji wegli do tłuszczu nie zmienisz? Fakt bd mógł ratowac sie spalaczem... ale czy to da efekt? nie wiem. 

    Scortch w jakim sensie mocno sredni? nie zadowalajace pobudzenie?

    IMO bcaa to bcaa, w srodku to samo. Cenowo hi tec wszystkich kładzie, do tego na prawde dobre smaki jak na bcaa. 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko