Skocz do zawartości

Zdjęcie

redukcja 150kg

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
asocial

asocial

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć, mam 18 lat ważę 150kg przy wzroście ok. 185cm. Miałem już jedno podejście do odchudzania gdzie udało mi się zejść do 137kg w pierwszy miesiącu, trzymałem dietę i chodziłem na siłownię lecz przy mojej wadze miałem duży ból pleców, częste krwotoki z nosa (nadal je mam ale nie tak często jak wcześniej) więc zaprzestałem chodzenia na siłownie, motywacja spadła i był efekt jojo. Obecnie chcę mieć dietę i ograniczyć moją aktywność ruchową do spacerów, wf w szkole i ew. ćwiczeń w domu. Mój plus to to, że nie przepadam za słodyczami więc jeden problem z głowy. Odstawiłem słodkie napoje, pierwszy tydzień picia wody za mną. Co mogę jeść na śniadanie aby zapewnić dużo energii przy nie dużej ilości kalorii? Śniadania to mój największy problem bo ich nie jem w tygodniu. Jest jakiś produkt, który mogę podjadać bez konsekwencji? Czy dwie ciemne bułki/2 kromki razowego chleba z jakimś serkiem + szynka lub sama szynka i jakieś warzywo do szkoły może mieć zbyt dużo węglowodanów? Obecnie jem dwie zwykłe kanapki w szkole rano, na obiad jem gotowane warzywa z ryżem, czasami dochodzi do tego mięso, na kolacje jem obecnie arbuza (zazwyczaj połowa ćwiartki). Proszę o pomoc


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Kostropaty

Kostropaty

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 80 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 40

    Cześć, nie pomogę w 100% bo nie byłem w Twojej sytuacji, jednak co mogę powiedzieć to , że bardzo ważne jest zjedzenie śniadania. To nim nakręcasz metabolizm- nie pasuje Ci Twoja waga, chcesz zrzucić - musisz się przemóc, wstać 5 min wcześniej i zjeść śniadanie.

     

    Pytasz czy jest coś co daje dużo energii a nie zawiera dużo kalorii - tu niestety jest to niemożliwe. kalorie to właśnie energia. Nie można się nie zmoczyć wchodząc do wody :).

     

    Odstawiłeś słodkie napoje - super! To ważny pierwszy krok.

     

    Ponieważ wagę masz ponadprzeciętną, niestety do prawidłowego i skutecznego chudnięcia nie wystarczy tylko to - dobrze byłoby żebyś policzył swoje zapotrzebowanie (tu do góry jest kalkulator po prawej) kcal - uciął poczatkowo niewiele, żebyś nie zaczął od razu się głodzić - jeśli radykalnie utniesz kcal to organizm zacznie się bronić i o- jojo gotowe.

     

    Spróbuj zacząć od jedzenia rano omleta z jaj + warzywa: proponuję np. 4 jaja ,plastry pomidora, nawet trochę mozarelli nie zaszkodzi - bez soli, raczej pieprz i na przyjład curry (kurkumina jest spoko spalaczem)

     

    Pieczywo - tak, jeśli już musisz jeść pieczywo to oczywiście tylko ciemne , np. graham , razowe, no z mąki żytniej najlepiej a nie pszennej.

     

     

    Ważne, byś zaprogramował sobie w bani regularne jedzenie posiłków - nie może być tak że cały dzień w budzie nic nie jesz a potem wielkie obżarstwo - chyba że robisz dietę typu IF ale na to jeszcze zdecydowanie nie czas dla Ciebie :).

     

    Jedz chude mięso, dużo warzyw i węglowodany złożone :)

     

     

    Spacery - jak najbardziej, jak najwięcej.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko