Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie nt. sytuacji z trenerem

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Testowzmak

Testowzmak

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć, mam 17 lat i nie jestem za wysoki (165 cm :p).

 

Ważę 65 kg i postanowiłem wziąć się troche za siebie i poszedłem na siłownie w Gdańsku.

 

Pomyślałem że trener personalny to dobry pomysł (czytałem że na początek warto właśnie przećwiczyć miesiąc z trenerem bo pokaże nam jak poprawnie ćwiczyć itd itd).

 

Płacę za jedno spotkanie 80 zł. Pomyślałem że mógłbym chodzić na siłownie 3 razy tygodniowo z czego raz właśnie z trenerem. 

 

Trener mi powiedział że wg. niego nie powinienem zbyt chudnąć. Moim głównym celem jest (chociaż spróbować zrzucić trochę kg w udach i schudnąć troche na twarzy). Wiem że może się to wydać troche dziwnie ale zastanawiam się czy trener nie chce mnie troche naciagnąć na kase forusjąc cały czas treningi siłowe (góra, dół) co miałoby wymusić we mnie coraz większą ilość treningów z trenerem przez to że nie widze progresu.

Powiedział mi że plan treningowy da mi dopiero po 12 spotkaniach abym się nauczył poprawnie wykonywać ćwiczenia. Co ja mam robić przez te moje dwa miejsca na trening w tygodniu? Cardio po godzine?

 

W ogóle nie znam się na układaniu takich planów treningowych więc baardzo proszę o wyrozumiałość.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
szumi1991

szumi1991

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 728 postów
A tak z ciekawości. Jakie ćwiczenia zdążył ci już pokazać? Ogólnie sytuacja podejrzana 12 spotkań i brak planu. To co.na jednym spotkaniu jedno.cw robi?
  • 0

#3
DrunkInCarbs

DrunkInCarbs

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 71 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Powiem Ci jak to wygląda w mojej opinii :

    1. Powinien na samym początku nakreślić Ci szczegółowy plan jaki widzi na kolejne tygodnie.
    2. Warto byłoby ocenić słabe ogniwa i to pod nie powinien dobierać plan.
    3, Jedno spotkanie w tygodniu to mało, natomiast to do Ciebie należy ostateczna decyzja i on powinien to uszanować i się dostosować, dlatego w jego zakresie jest aby nakreślić Ci plan na pozostałe dni tygodnia gdy nie trenujecie razem.
    4. Ciężko ocenić czy faktycznie jak to napisałeś chce Cię "naciągnąć". Jeśli faktycznie nie widzi sensu redukowania uważam że powinieneś go posłuchać i na spokojnie to przemyśleć z zewnątrz często wszystko wygląda inaczej i bardziej obiektywnie.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko