Skocz do zawartości

Zdjęcie

Push/pull - opinie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Alius

Alius

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 25 postów

Cześć,

 

Planuję zmianę planu od przyszłego tygodnia i mam zamiar uderzyć w push/pull.

Wiek: 26 
Wzrost: 180 
Waga: 78 
Staż: 5lat + 

Przez ostatnie 2 miesiące robiłem plan jak poniżej. Wstępnie napisany plan na zdjęciu obok. (3 razy w tygodniu trening)

Pare pytań do nowego planu:

- kontynuować wyciskanie na klatke? 

- w 2 dniu dorzucić coś na tył barków? 

- Zrezygnować może z martwego ciągu i kontynuować podciąganie? 

- jaka ilość powtórzeń/serii jest najbardziej odpowiednia dla tego planu? Rozumiem 12-14 serii na duże partie mięśniowe ale jak z powtórzeniami i intensywnością treningu jako całości?

 

Załączone pliki


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
szumi1991

szumi1991

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 669 postów

Jakie wyniki siłowe w podstawowych ćw ? Pytam bo niby staż 5 lat a plan jak i pytania wskazują raczej na osobę początkującą a kg na sztandze najlepiej oddają jak wygląda rzeczywistość. a odpowiadając na pytania 1. Tak 2. Tak. 3. Nie rezygnuj z MC (co za pomysł rezygnować z tak świetnego ćwiczenia) i kontynuant podciąganie (które też jest świetnym ćw) . A ogólnie to martwy jak już upierasz sie zaszufladkować to jest bardziej na nohi (poślady i tył ud) niż na plecy.  4. róznie zależy od ćwiczenia. np 5x5 jest spoko na klatę sztangą a hantlami to już głupi pomysł i lepiej 3x10. ogólnie plan średni. najlepiej jakbyś dorzucił 4 dzień. to jest idealna liczba dni na p/p. 


  • 0

#3
Alius

Alius

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 25 postów

Nigdy nie przywiązywałem uwagi do planów bo na poprzedniej siłowni była osoba co mi je rozpisywała. W tym roku dopiero muszę sam się za to zabrać bo mieszkam gdzie indziej.

Klatka 117kg (przy aktualnej wadze 82kg), Martwy ok. 160kg - dawno sprawdzałem, Nogi nie mam pojęcia na pewno 100+. 

Pytam się bo wcześniej zawsze unikałem ciągnięcia tego samego ćwiczenia przez kilka planów treningowych (np. płaska, skos i znowu płaska).

Plan układałem na podstawie kilku innych zamieszczonych tutaj na forum oraz własnych preferencji. 


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko