Skocz do zawartości

Zdjęcie

push pull / początkujący

- - - - - push pull

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Nukleotyd

Nukleotyd

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 119 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DW
    • Staż [mies.]: 7

    Cześć, po 2letniej przerwie od siłowni wracam by pozbyć się 15kg do czerwca.

    Przed przerwą trenowałęm prawie 1,5roku.

     

    Czy Taki plan będzie okey dla osoby która wraca do tego sportu ?

     

    Push
     
    Ławka płaska sztanga 3x 12 10 8
    wyciskanie hantli siedząc  3x 12 12 10
    unoszenie hantli na boki 3x 10 10 8
    francuskie wyciskanie hantli na triceps 4x 12 12 10 8
    unoszenie nóg w gorze 4x12
     
    na wszystko 50-55min
     
    + 20min bieżnia
     
    Pull
     
    Przysiad 3x 12 10 8
    Przyciaganie sztangi do klaty 3x 12 10 10
    wiosło sztanga podchwyt 3x 10 10 8
    Biceps sztanga łamana  4x 12 10 6 8 
    unoszenie nóg w górze 4x 12
    na wszystko 50-55min
    + 20min bieżnia
     
    PON - PUSH
    WTO - PULL
    CZW- PUSH
    PT - PULL
     
    Czy to jest ok plan na początek po takiej przerwie? jedyne co zacząłęm robić jeśli chodzi o wysiłęk to bieganie, biegam od 15 stycznia, dziś przebiegłem 5km bez żadnego zatrzymania się gdy 15 ledwo zrobiłem 200m, więc jest progres, biegam prawie codziennie, w sumie nie patrzę na to, biegam bo lubię i jakoś nie zwracam na to uwagi ile.
     
     
    *Edit - nie dałem dużo nóg i ogólnie legs gdyż po prostu ja zawsze miałem nogi bardzo duże, nawet jak ważyłem 80kg (teraz 100) to miałem je bardzo duże od kolarzówki gdyż jeździłem 3 lata poważnie na mtb / kolarstwo szosowe - tak lub tak zalezy i mi sie wyrobiły, więc zawsze u mnie było XL spodnie m/l koszulka ... niestety teraz xxl spodnie xl koszulka , ale mam nadzieje, że do czerwca się zmienią te rozmiary :)

    Edytowany przez Nukleotyd, 18 luty 2019 - 01:28 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    KuKaTS

    KuKaTS

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1987 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2703

    Staraj sie wybierac cwiczenia wielostawowe, np w push wyciskanie gryfu lezac/stojac, dipy, bo widze, ze w push na klate masz 3 serie podczas gdy na barki 6

     

    srodek barku czyli podciaganie gryfu do klaty wolalbym dac w push ewentualnie go nie robic.

     

     

    push/pull ogolnie lepiej rozpisac na 4 treningi niz 2, odwrotnie jest w przypadku treningu fbw, gdzie lepiej robic 2 zestawy na 3 treningach,  ktory ci polecam.


    • 0

    #3
    kravmaga

    kravmaga

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4185 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    j.w zaczął bym od fbw , ewentualnie potem przeszedł bym na p&p legs , skup sie na podstawach , wolne ciężary i ćwiczenia wielostawowe (MC, sipy, wyciskania, przysiady, drążek)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko