Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przysiad na hack - maszynie

- - - - - trening posladkow przysiad hack maszynie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57434 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: czworogłowe uda
    Mięśnie pomocnicze: pośladkowy wielki, przywodziciel wielki, płaszczkowaty łydki
    Stabilizatory: kulszowo - goleniowe (półścięgnisty, półbłoniasty, dwuglowy uda), brzuchaty lydki

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Wejdź na platformę suwnicy i połóż plecy na oparciu. Ustaw stopy na szerokość barków tak, aby były wysunięte trochę dalej niż linia bioder (szerzej o tym w uwagach). Weź wdech, zwolnij blokadę ciężaru i zacznij ruch w dół aż do momentu zgięcia nóg pod kątem ok. 90 stopni. Następnie powróć do pozycji startowej, robiąc jednocześnie wydech.

    Uwagi: Plecy powinny przylegać do oparcia. Być może będziesz miał możliwość zmiany ustawienia kąta platformy.

    Ustawienia stóp: Im stopy ustawione bardziej do przodu, tym mocniej angażowane są mięśnie pośladkowe, zaś ustawienie stóp podczas ćwiczenia bliżej linii bioder oznacza większe zaangażowanie mięśni czworogłowych ud.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko