Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przygotowanie organizmu (mięsni) do treningu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
piotrwiren

piotrwiren

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Dzień dobry,

 

W ciągu kilku tygodni zamierzam rozpocząć swój pierwszy tening siłowy (FBW). Na innym forum poradzono mi abym przed właściwym treningiem przygotował organizm (mięśnie) do niego przez kilka tygodni robiąc trening rozciągania mięsni (programowania?).

 

Proszę o informację gdzie mogę o tym poczytać jataki trening wygląda, czy jest to po prostu rozciąganie wszystkich mięśni? Jest jakiś dostępny plan treningowy lub poradnik?

 

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Crissfit

Crissfit

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Jedynym słusznym rozwiazaniem bylby tutaj trening podstawowych wzorcow ruchowych typu PUSH, czyli wszelakie wypychanie - wyciskanie sztangi lezac, OHP, przysiad i PULL czyli wszelakie przyciągania - martwy ciag czy wiosłowania, czywiscie mowa o cwiczeniach złożonych - to one "przygotuja" Twoje mięśnie, ścięgna, wiązadła i stawy do ciężkiej pracy i to jest jedyne słuszne rozwiązanie.
Jezeli chodzi o to "rozciąganie" to mozna to robic w celu poprawienia mobilności przez co ryzyko kontuzji wydaje sie byc mniejsze, ale jak juz mowilem na tym etapie wystarczy skupic sie na tym o czym wyzej, a poprawą mobilności o ile takowej nie masz mozesz zajac sie przed czy po treningu siłowym.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko