Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przygotowanie mięśni do noszenia plecaka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Gokarolina

Gokarolina

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Hej :)
W sierpniu wyruszam na wyprawę przez góry (Pennine Way w Anglii), 430 kilometrów, 10 kilometrów przewyższeń, około dwóch tygodni.
Doświadczenie w górach mam, o kondycję czy siłę moich nóg się nie martwię, nie posuadam jednak doświadczenia w długich wędrówkach z ciężkim plecakiem. Optymalnie chciałabym, żeby nie przekroczył on 1/4 mojej wagi, ale biorąc pod uwagę konieczność zabrania namiotu, śpiworu itd obawiam się, że będzie on cięższy.
O jakie mięśnie powinnam zadbać i jakie ćwiczenia pomogą mi się przygotować?
Z góry dziękuję 😊
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kistos

kistos

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5017 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Malbork
    • Staż [mies.]: 120
    Najlepiej całe ciało wzmocnić. Ciało jest tak silne jak twoje najsłabsze ogniwo, i pełne zależności między mięśniami. Ogólnorozwojowy trening byłby w sam raz.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko