Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przygotowanie do CrossFittu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
MicSre

MicSre

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Witam Serdecznie! Jest to mój pierwszy post na forum i mam nadzieje, że nie ostatni. Proszę o wyrozumiałość ;)

 

W planach mam zredukować masę swojego ciała. Rok temu próbowałem swoich sił w CrossFicie, ale po 2 miesiącach musiałem odpuścić, ponieważ nie dawałem rady. Brakowało kondycji, wytrzymałości i sił, aby w 100% przejść trening. Najczęściej miałem dość już po rozgrzewce, która polegała głównie na bieganiu i ćwiczeniom z masą ciała. Trenowałem 3 razy w tygodniu. Poniedziałek, środa, piątek. 

 

Od nowego roku chciałbym spróbować ponownie trenować CrossFit. W związku z tym do tego czasu chciałem zwiększyć swoją kondycje, wytrzymałość oraz siłe. Poniżej zamieszczam swój plan na najbliższe 3 miesiące. 

 

Trening kondycyjno-wytrzymałościowy chciałem robić w: poniedziałek, środa, czwartek, sobota. W poniedziałek i czwartek rower, w środe i sobote basen. Do tego codziennie po 50 burpee.

 

Trening siłowy chciałem robić we wtorek i piątek. We wtorek robiłbym małe partie mięśni: bicepsy, tricepsy, przedramiona i brzuch. W piątek barki, plecy, nogi.

 

Dla każdej partii 3 ćwiczenia po 4 serie z 6 powtórzeniami. 

 

Na początku planuje sam zrobić sobie jakiś przykładowy WOD typowo areobowy jako papierek lakmusowy i będe robił raz w miesiacu, aby sprawdzić czy daje rade go ukończyć i w  jakim czasie.

 

Dodam, że nie chcę diet redukcyjnych i biegania oraz podciągania. 

 

Proszę o komentarz i ewentualną korekte mojego planu. 


  • 0

#2
kubasso91

kubasso91

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 31351 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    http://www.kfd.pl/cr...ch-246320.html/


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko