Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przybranie na masie - początkujący

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Morderuk

Morderuk

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam. Od nowego roku postanowilem wziasc sie wkoncu za siebie. Planuje stosowac diete i zaczac spowrotem chodzic na silownie. Jestem ektomorfikiem, mam 19 lat 186 cm wzrostu i 67 kg. Chce przybrac na masie, poczytalem o dietach, postanowilem zastosowac przykladowa diete na mase dla osob o wadze ok. 70 kg ktora zaczerpnalem z tego tematu : http://http://www.kf...-na-mase-4.html . Od dzisiaj zaczalem. Narazie (dzisiaj) planuje zrobic sobie trening w domu ( http://%) (nie możesz wstawiać linków)/atlas/trening_domatora.htm ) lecz w najblizszym czasie zamierzam isc juz normalnie na silownie. Przydalo by mi sie dodatkowe 10 kg conajmniej, moze nawet wiecej. I wiadomo, cwiczenia, rzezba. Cwiczylem 2 lata temu przez jakies pol roku na silowni, moze i troche lepiej bylo, ale nie dbalem o diete ani nie bralem suplementow wiec wiadomo. A mi tymbardziej ciezej przytyc. Mam teraz pare pytan :

1. Czy ta dieta ( przykladowo 100g makaronu + 200g serka wiejskiego na "drugie sniadanie" ) jest taka 'sztywna' ? W sensie, smakowo to zbytnia rewelacja nie jest, przynajmniej jak dla mnie, wiec zastanawiam sie nieraz czytajac to - jak to jesc? Po prostu zrobilem makaron i wpieprzylem na przemian z tym serkiem. Delicji nie ma, ale jak to jedyna droga to jestem gotow sie poswiecic.

2. Czy samo jedzenie regularne wg tej diety ( pomijajac cwiczenia ), pomaga przybrac na wadze ? Zastanawiam sie bo do tej pory to bylo piwko (ewentualnie 6), papierosek, sniadanie na obiad a obiad na kolacje. Mozna by rzec nei ma sie co dziwic ze jestem taki chudy, wiec czy jezeli zaczne jesc regularnie, 5 posilkow dziennie, samo to w sobie moze przyniesc juz zmiane ? ( napewno w tym momencie zjadal bede wiecej kcal, bialek i weglowodanow niz wczesniej).

3. Od kiedy zaczac suplementacje i co byscie w mojej sytuacji polecili ? Ewentualnie jakie przeciwwskazania dot. spozywania alkoholu a treningu ? Chcialbym jakies konkretne nazwy/linki, poniewaz kompletnie sie na tym nie znam, a takze przynajmniej szablonowo kiedy mniej wiecej to zazywac.

To jest taki moj plan, co o nim myslicie, co radzicie ? Z gory dzieki za odpowiedzi :)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Torres

Torres

    * holiday *

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 10 lat
Dieta nie musi byc ortodoksyjnie niesmaczna, poszukaj w dziale z przepisami ciekawych opcji smakowych, o ile posiadasz jakiekolwiek umiejetnosci kulinarne to bedzie smacznie, smaczniej.
Pomaga przybrac na wadze mowiac prosto.
Suplementacje mozesz wlaczyc od razu, z tym ze wystarczy preparat witaminowo-mineralny (Olimp Vita-Min Plus), jakies bialko (WPC np. z UNS WPC Classic, albo Econo), weglowodany po treningu (Carbo bez roznicy jaka firma - Olimp, Hi Tec, UNS).

Co do alkoholu, zaleznie od podejscia, organizmu, w kazdym bad zrazie z glowa mozna wszystko.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko