Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przyśpieszenie i Dynamika - piłkarski trening na siłowni

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lobas

Lobas

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Treningi piłkarskie mam 3 razy w tygodniu. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu robić dwóch treningów dziennie (piłka nożna + siłownia) bo nie ma co przeciążać organizmu. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby stosować się do tej rozpiski: 
Poniedziałek: trening piłkarski 
Wtorek: siłownia 
Środa: trening piłkarski 
Czwartek: siłownia 
Piątek: trening piłkarski 
Sobota/Niedziela: mecz lub siłownia (zależy w którym dniu wypadnie mecz) 

Czy 3 wizyty na siłowni tygodniowo wystarczą? 

Chodząc na siłownię chciałbym oczywiście zwiększyć swoją siłę żeby trudniej było mnie przepchnąć (ale ten problem mam raczej rozwiązany - ogólnorozwojowy plan treningowy już posiadam). Chciałbym się jednak przede wszystkim skupić na nogach, zależy mi na zwiększeniu swojej szybkości oraz przede wszystkim przyspieszenia. Poza tym przydałyby się jakieś ćwiczenia na dynamikę. Mam mętlik w głowie, bo kompletnie się na tym nie znam a w internecie znalazłem sporo różnych porad/ćwiczeń. 

Znalazłem między innymi takie ćwiczenia: 

http://www.menshealt...-Ronaldo,4471,3

http://www.runners-w...szybkosc,4573,4
http://www.menshealt...s-speed-workout


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Rasoxer

Rasoxer

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 70+

Siłownia, która rozwinie dynamikę i da bodziec do szybkiego biegania? Najlepsza będzie siłownia typowo sprinterska. Zarzuty, Rwania, Przysiady, Półprzysiady ze wspięciem na palce, Szybkie półprzysiady z cofnięciem, Żuraw na dwugłowe, brzuchy z obciążeniem, wyprosty tułowia na ławce, dzień dobry.


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko