Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przejście na mase

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
fobia

fobia

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4

    Cześć,

    po kilkuletnim lenistwie i niezdrowej diecie postanowiłem wrócić do treningów. Od kwietnia udało się zrzucić kilka kg, obwody poszły w górę, wyglądam już prawie tak jak było to w planie, zostało tylko trochę fatu na dole brzucha, który planuję jeszcze dopalić w ciągu tygodnia/dwóch. Nie aspiruje to bycia wyciętym na poziomie 5% bf więc dla mnie jest już lepiej niż dobrze ;) Po zakończonej redukcji chcę przejść na masę, bo przez te parę lat straciłem też sporo mięsa.

    Trening FBW na wielostawach 3x w tygodniu + rowerek 30-40 minut co 2-3 dni. Obecnie spożywam 2050kcal, zapotrzebowanie 2280kcal, siedzący tryb pracy (najczęściej).

    Pytanie brzmi: jak rozłożyć w czasie to przejście? Wyjść na 100% zapotrzebowania od razu i dopiero później dodawać stopniowo? Czy np. przez tydzień dodawać jedzenia do 100% i w następnym tak zostać, w kolejnym dopiero ponad zapotrzebowanie? Jak będzie najbardziej optymalnie i czy w ogóle ma to jakieś większe znaczenie czy tylko komplikuję prostą sprawę?  %)  

    Czy mogę zwiększać kaloryczność tylko węglami? Białko mam na poziomie 2g/kmc więc raczej nie ma sensu dawać więcej, natomiast po tłuszczach mam problem z trawieniem i wolałbym trzymać je na poziomie 0,8g/kmc tak jak obecnie. 

    Od jakiej nadwyżki zacząć? +200kcal będzie na początek ok? Nie zależy mi na jakimś superszybkim nabraniu masy, nie chciałbym się też bardzo przy okazji zalać tłuszczem. 

    Z góry dzięki za pomoc. 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko