Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedawkowanie witaminy A - objawy

- - - - - przedawkowanie witaminy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lolitka 18

Lolitka 18

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 347 postów
Część. Przez ostatnie miesiace faszerowałam się witaminkami. Brałam odzielnie na skóre, włosy ,paznokcie, dodatkowo witaminę C i magnezik. Brałam duże ilości witaminy A, ,a także jadłam spozywcze produkty zawierajace ją, po prostu chce wygladac pięknie. Jednak jakaś się zrobiłam zmęćzona ciagle, bola mnie nerki i zmieniłam kolor ciała. Jak się objawia przedawkowanie witaminy A?

Edytowany przez Lolitka 18, 09 maj 2009 - 14:31 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
l.med.Renie

l.med.Renie

    Specjalistka pomocnik :)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1157 postów
Witamin A i przedawkowanie nie zdarza się zbyt często,ale jest mozliwe. Przedawkowanie może spowodować:

- nudności, żółtaczke, drażliwość, uczucie zmniejszyła apetytu, wymioty, niewyraźne widzenie, bóle głowy, mięśni i bóle brzucha i osłabienie, senność i zmianę stanu psychicznego

- wypadanie włosów, suszenia błony śluzowe, gorączka, bezsenność, zmęczenie, utrata masy ciała, złamania kości, niedokrwistość i biegunka

-zakłócanie działania niektórych leków
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko