Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedawkowanie witamin

- - - - - witamin

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
smoczyca87

smoczyca87

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 153 postów
Zastanawiałem się ostatnio, czym objawia się przedawkowanie witamin? Biorę ich bardzo dużo. Mam i suplementy, witaminę C, E iA, a także magnez w większych ilościach. Może za dużo? Mam czasami niby zawroty głowy, ale szybko mijają, więc stwierdziłam, że to po treningu na siłce. Więc troche ograniczyłam treningi, ale dalej mam chwilowe zwroty glowy. I chce jeszcze powiedzieć,że wcale się nie głodzę.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
fidako

fidako

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
Przedawkowanie witamin może powodować:
- zawroty głowa
-bole brzucha
- wymioty
- omdlenia
-uszkodzenie nerek i watroby
-zaburzenia widzenia
- wysypkę
-ciągłe zmęczenie.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko