Skocz do zawartości

Zdjęcie

"Przedawkowanie" Thermal Professional

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
LookMaz

LookMaz

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
Witam
Mam problem ze serduchem po Thermal Professional. Opiszę to pokrótce:

Ponieważ mam do zrzucenia ponad 20 kg :unsure: postanowiłem wspomóc się thermal`em. Zarzuwanie zacząłem tydzień temu w dawkach jakie były na opakowaniu maksymalne czyli 6 tabletek (2 rano, 2 przed obiadem i 2 wieczorem). łącznie zeżarłem 36 tabletek tego ustrojstwa. Wszystko było OK do niedzieli, nie odczuwałem żadnych niepożądanych efektów. Natomiast w niedzielę wieczorem to już było nie wesoło. Zaczęło się walenie serca, poty, jakas taka trzęsawka. Naczytałem sie jeszcze w necie o tym dziadostwie i dodatkowo włos mi sie zjeżył na głowie. Jakoś o 2 w nocy udało mi się zasnąć ale wczoraj (poniedziałek) znowu serce mi waliło bardziej mimo, że już thermalu nie brałem. A ciśnienie po południu miałem 165 na 95 gdzie zawsze miałem wprost idealne.

Proszę o radę i informacje: Co teraz zrobić - czy brać jakieś witaminy, odżywki. Kiedy powinienem dojść do siebie?

Z góry dzieki za wszystki rady
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Radish

Radish

    KFD Platinum

  • KFD pro
  • PipPip
  • 194 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3 lata
    Spoko nie jesteś jedyny, kiedyś brałem Thermo Speed Extreme Olimpa, dawkowałem od razu po 6 dziennie i miałem podobne problemy. Po prostu musisz zmniejszyć ilość tabletek na dzień i poczekać aż organizm się przyzwyczai. Dzisiaj nie bierz.
    Jutro weź jedną rano i jedną po południu. Tak przez tydzień, potem bierz przez 2-3 tyg. 2 rano i 2 po południu.
    • 0

    #3
    najen

    najen

      Brain Surgery

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7045 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Zacznij brać witaminy,jak nadal będzie serce się kuło to udaj się do lekarza.
    • 0

    #4
    LookMaz

    LookMaz

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    Spoko nie jesteś jedyny, kiedyś brałem Thermo Speed Extreme Olimpa, dawkowałem od razu po 6 dziennie i miałem podobne problemy. Po prostu musisz zmniejszyć ilość tabletek na dzień i poczekać aż organizm się przyzwyczai. Dzisiaj nie bierz.
    Jutro weź jedną rano i jedną po południu. Tak przez tydzień, potem bierz przez 2-3 tyg. 2 rano i 2 po południu.


    Dzięki! Uspokoiłes nie tym postem. Na wszelki wypadek jak będę wracał do domu dzisiaj to kupie sobie ciśnieniomierz :-)
    A z tymi tabletkami to chyba dam sobie spokój a na pewno na dłuższy czas.
    Myślę, że dieta + ćwiczenia wystarczą bez Thermala bo serialnie w niedziele to już myślałem, że zawałka sobie strzeliłem.

    Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie.
    Pozdrawiam

    Edytowany przez LookMaz, 07 czerwiec 2011 - 11:37 .

    • 0

    #5
    najen

    najen

      Brain Surgery

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7045 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Dieta low carb i aeroby w zupełności wystarczą.Jeśli nie to kup słabszy spalacz typu Lipo burn.
    • 0

    #6
    LookMaz

    LookMaz

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    Zacznij brać witaminy,jak nadal będzie serce się kuło to udaj się do lekarza.


    No na razie to mam taką mulititamine do rozpuszania we wodzie.
    Żebym tylko tego znowu nie przedawkował <_<
    Serce mnie nie kłuje a raczej coś jak palpitacja z tym, że dzisiaj jest już lepiej.
    Poczekam do czwartku jak ciśnienie mi nie spadnie to maszeruje do lekarza.

    Pzdr
    • 0

    #7
    Goku-SSJ4

    Goku-SSJ4

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6105 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk

    Dieta low carb i aeroby w zupełności wystarczą.Jeśli nie to kup słabszy spalacz typu Lipo burn.


    na 100% to nie jest thermal pro z REVANGE %)
    tylko to : http://allegro.pl/thermal-pro-najsilniejszy-spalacz-tluszczu-i1645961548.html sory za link z allegro
    • 0

    #8
    LookMaz

    LookMaz

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    na 100% to nie jest thermal pro z REVANGE %)
    tylko to : http://allegro.pl/thermal-pro-najsilniejszy-spalacz-tluszczu-i1645961548.html sory za link z allegro


    No tak to to :-)
    Na szczęście ciśnienie wróciło mi do moich 120 na 80 B-)
    Dzisiaj jest już lepiej serducho nie łopocze, mogę normalnie popracować.
    • 0

    #9
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6033 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010
    kupujecie badziewie nie wiadomego pochodzenia a później takie historie...
    może przed braniem czegokolwiek zrobiłbyś badania okresowe, może jesteś nadciśnieniowiec i nie powinieneś brać żadnych pobudzających środków.
    • 0

    #10
    Michał91

    Michał91

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 765 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Dałeś się chyba naciągnąć kolego. Bo jeśli chciałeś kupić Thermal Pro to to jest marna podróbka. Nie wiadomo do końca co w tym siedzi...
    • 0

    #11
    LookMaz

    LookMaz

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    kupujecie badziewie nie wiadomego pochodzenia a później takie historie...
    może przed braniem czegokolwiek zrobiłbyś badania okresowe, może jesteś nadciśnieniowiec i nie powinieneś brać żadnych pobudzających środków.


    Wiem wiem mam nauczke <_<
    Tak jak pisałem z ciśnieniem nigdy nie mialem problemów. Parę lat temu grałem jeszcze w piłkę pólzawodowo :) Teraz przechodzę co jakiś czas badania w pracy.
    A kupiłem toto w sklepie internetowym mającym dobrą opinię (nie podaje nazwy żeby nie robić kryptoreklamy).
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko