Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prowizoryczna dieta

- - - - - sprawdzenie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Rradeks

Rradeks

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2681 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    Waga prawie 90kg.


    7.00 Platki owsiane 100g + 300ml mleka +2jajka gotowane 60gb(40zwierzecych)W81 T27
    ok 10 posiłek w szkole. Tutaj brałbym chleb np razowy i jakies mieso/wedlina co ma sporo białka.
    15.00 Kasza gryczana100g Piers z kurczaka 150g 45(32) W70 T5
    ok 16 17.30trening
    ok18 Ryz brazowy 100g Tunczyk w wodzie120g 32(25) W 77 T3
    22 125g twarogu Oliwa z oliwek 15ml B25 W4 T15
    I jak ktos by mogl to niech policzy ilosc Weglowodanow bo cos mi mało ich wychodzi nie wiem czy dobrze policzyłem. I jakie posiłki moge jeszcze dodac zeby było dobrze? Czy moze lepiej zjesc wieksza porcje tego co mam? Proszę pomozcie POMÓŻCIE!... Za podpowiedzi bd +


    Chciałbym zacząc powoli z dietą i czy wiec na pierwszą prowizoryczna diete moze byc cos takiego? oczywiscie bym starał sie jeszcze w szkole czy tam podczas dnia dorzucic jakis jogort/kefir
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Wolares

    Wolares

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 149 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 7 msc
    Niewiem ile węgli będzie w "chleb np razowy i jakies mieso/wedlina" + dodaj carbo po treningu. :-)
    • 0

    #3
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+

    Niewiem ile węgli będzie w "chleb np razowy i jakies mieso/wedlina" + dodaj carbo po treningu.

    tego posiłku nie licz proste. Chodzi i o reszte posiłków i ewentualnie co jeszcze dodac po najmniejszym koszcie. Zadnych odzywek itp jak narazie tylko sama dieta. Po treningu bedzie banan a potem posiłek
    • 0

    #4
    OrixoN

    OrixoN

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2225 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Makaron ! najlepsze WW :)
    • 1

    #5
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    ok czyli kiedy dac makaron?
    • 0

    #6
    Wolares

    Wolares

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 149 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 7 msc
    Nie koniecznie makaron. Jak brakuje ci ww to poprostu zwiększ ilość kaszy o 15 i ryżu o 18 np do 150g i obserwuj.
    • 1

    #7
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    no ok to dorzuce troche do tych posiłków. Moze ktos ma pomysły na jakies tanie posiłki?
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko