Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57291 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: trójgłowy ramienia
    Mięśnie pomocnicze: łokciowy
    Stabilizatory: naramienny akton tylny, najszerszy grzbietu, czworoboczny część dolna, czworoboczny część środkowa, równoległoboczny, prostownik łokciowy nadgarstka, zginacz łokciowy nadgarstka

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Złap sztangielki nachwytem, stosując chwyt młotkowy. Ugnij kolana i pochyl tułów tak, aby był ustawiony równolegle do podłoża, zachowując przy tym naturalną krzywiznę kręgosłupa. Ustaw ramiona przy tułowiu, powyżej linii pleców. Weź wdech i zacznij ruch prostowania przedramienia w łokciu. W momencie pełnego wyprostu przytrzymaj chwilę, zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej.

    Uwagi: Jest to ćwiczenie izolowane. Należy zwrócić szczególną uwagę na dobór ciężaru. Podczas wykonywania ćwiczenia trzeba pamiętać, aby ramie (łokieć) trzymać w stabilnej pozycji na poziomie tułowia. Ruch odbywa się w stawie łokciowym. Plecy powinny być proste. Częstym błędem jest trzymanie łokci zbyt nisko w stosunku do linii pleców. Ćwiczenie to można wykonać również jednorącz w oparciu o ławkę oraz przy użyciu podchwytu.

    Istnieje też drugi wariant tego ćwiczenia, w którym mocniej włącza się do pracy głowę długą tricepsu. Przez dodanie ruchu prostowania ramienia działa się dwustawowo. Ćwiczenie wykonuje się wtedy rozpoczynając od położenia ramienia (łokcia) nieco poniżej poziomu tułowia i wraz z prostowaniem przedramienia należy prostować także ramię, aż do momentu kiedy cała wyprostowana kończyna znajdzie sie nieco powyżej poziomu tułowia.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko