Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prostowanie przedramion na maszynie (modlitewnik)

- - - - - trening tricepsa prostowanie przedramion maszynie modlitewnik

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: mięsień trójgłowy ramienia
    Mięśnie pomocnicze: łokciowy
    Stabilizatory: piersiowy większy, naramienny akton tylny, najszerszy grzbietu, obły większy, piersiowy mniejszy, czworoboczny cześć dolna, prostownik łokciowy nadgarstka, zginacz łokciowy nadgarstka

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź w siedzisku maszyny i ustaw ramiona na poduszce maszyny tak, aby ściśle do niej przylegały. Następnie złap rękoma uchwyty maszyny (nachwytem bądź młotkowo), weź wdech i zacznij ruch prostowania w dół. W momencie wyprostu przedramion zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni. Klatka piersiowa powinna przylegać do oparcia maszyny.

    Uwagi: Przed rozpoczęciem ćwiczenia należy odpowiednio wyregulować wysokość siedziska maszyny. Jeśli siedzenie będzie ustawione zbyt nisko, to zakres ruchu ulegnie zmniejszeniu, jeśli natomiast siedzenie będzie ustawione zbyt wysoko, to aby wykonać całkowity wyprost będzie trzeba odrywać ramiona od poduszki maszyny.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko