Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prostowanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o ławkę

* * * * * 2 głosów trening tricepsa prostowanie przedramienia sztangielka oparciu lawke

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: łokciowy
    Mięśnie pomocnicze: trójgłowy ramienia
    Stabilizatory: naramienny akton tylny prostowniki nadgarstka, przywodziciele nadgarstka.

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Klęknij przy ławce płaskiej i ręką znajdującą się przy ławce chwyć sztangielkę nachwytem. Pochyl się do przodu i rękę ze sztangielką połóż na ławeczce w taki sposób, aby przylegała do niej bicepsem, zaś sztangielka powinna zwisać poza ławką. Natomiast drugą ręką podeprzyj się. Weź wdech i zacznij ruch prostowania w górę. W momencie pełnego wyprostu zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej.

    Uwagi: Podczas ćwiczenia nie należy odrywać ręki od ławeczki. Trzeba dbać również o stabilną pozycję tułowia oraz o to, żeby sztangielka nie dotykała czy nie odbijała się od ławeczki.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko