Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prosiłbym o rady oraz ocenę treningu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Immolated

Immolated

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Witam. Niedawno (około miesiąca ) temu zacząłem swoja walkę i przygodę z budowaniem masy i ogólnym poprawianiem formy.

Może zacznę od tego, że dietą zająłem się sam z pomocą książki "skuteczne odżywianie w treningu i sporcie" Oliviera Lafay. 

Aktualnie Zjadam 2600 kcal w tym białko 2,3 g/kg masy ciała, 30 % tłuszczy reszta to welowodany.

mężczyzna wiek 23l Wzrost 172 cm, waga początkowa 62, aktualna 66. 

I miałbym do was kolegów ze znacznie większym stażem i doświadczeniem kilka pytań. Odnośnie mojego planu treningowego, tego czy bieganie nie będzie przeszkadzało w budowaniu masy oraz podpowiedzi czy stosuje dobre suplementy. 
Więc, mój plan wygląda następująco 
Zestaw A 
przysiady - rampa 

podciąganie - rep goal 

wyciskanie stojąc - rampa 

podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - wybrałem rep goal nie wiem czy słusznie? 

wyciskanie francuskie hantli jednorącz - rep goal również nie wiem czy szłusznie?

uginanie przedramion ze sztangą podchwytem - rampa również nie wiem czy slusznie?

 unoszenie nóg w zwisie - rep goal 

 

 

Zestaw B 

martwy ciąg - rampa 

pompki na poręczach rep goal 

wyciskanie leżąc - rampa 

wiosłowanie sztangielka - rampa ? nie wiem czy to słuszny wybór 

francuskie wyciskanie leżąć - rep goal nie wiem czy to słuszny wybór 

uginanie przedramnion ze sztangielka z supinacja - rep goal? 

unoszenie nóg w zwisie ( tutaj potrzebowałbym innego dobrego ćwiczenia na brzuch zeby nie robic tego samego w obydwu zestawach )

tam gdzie pisałem nie wiem czy to dobry wybór chodziło mi czy wybrać rampe czy rep goal. 

Więc tak trenuje poniedziałek, środa, piątek. 

mam robić trening A i B na zmiane nie patrzac na tydzień czy lecieć schematem  1 tydzień A,B, A 2 tydzień rónwniez A.B,A ? 

 

teraz temat biegania. Biegam od 2 do 3 kilometrów we wtorki i czwartki wieć w dni w które nie chodze na siłownie? to słuszne dni czy wybrac inne? i czy bieganie takich dystansów ma sens w trakcie robienia masy? i czy nie będzie spowalniało mojego tycia??

 

Suplementy których używam to : kreatyna, bcaa, wpc 80. Może jeszcze coś co pomoże w budowaniu masy? 
i Czy BCAA w trakcie robienia masy jest dobre? 

 

Z góry dziękuję, za wszelkie rady i odpowiedzi. 

Czekam na pomoc i opinie :) 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Odpowiedni trening oraz dieta , Plan treningowy do oceny | Proszę o ocenę mojego planu ćwiczeń bardziej doświadczonych kolegów. , Dodanie wykroków do treningu ogólnorozwojowego? , Jaki suplement do siłowego treningu? | j/w , No Xplode na następny cykl? | rady odnosnie kolejnego cyklu

#2
Freezu

Freezu

    Się rozkreca

  • Nowi na forum
  • PipPipPip
  • 275 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - wybrałem rep goal nie wiem czy słusznie? 

    wyciskanie francuskie hantli jednorącz - rep goal również nie wiem czy szłusznie?

    uginanie przedramion ze sztangą podchwytem - rampa również nie wiem czy slusznie?

    unoszenie nóg w zwisie - rep goal 

    wiosłowanie sztangielka - rampa ? nie wiem czy to słuszny wybór 

    francuskie wyciskanie leżąć - rep goal nie wiem czy to słuszny wybór 

    uginanie przedramnion ze sztangielka z supinacja - rep goal? 

    unoszenie nóg w zwisie ( tutaj potrzebowałbym innego dobrego ćwiczenia na brzuch zeby nie robic tego samego w obydwu zestawach )

    tam gdzie pisałem nie wiem czy to dobry wybór chodziło mi czy wybrać rampe czy rep goal. 

     

    nie potrzebujesz w tego typu ćwiczeniach stałej progresji, tyczy się to jedynie głównych wielostawów tj przysiad, martwy, podciąganie, wyciskanie itd

    postaraj się po prostu zachować RPE w okolicach 8 (czyli jakieś 2 powtórzenia zapasu)

     

    ogólnie to planu nikt nie oceni, bo nie widać ile wykonujesz serii, powtórzeń

     

    i Czy BCAA w trakcie robienia masy jest dobre? 

     

    zjadasz dużo białka z tego co napisałeś, w takim razie BCAA to strata pieniędzy bo nie da Ci żadnego efektu
    lepiej zamiast tego kupić sobie coś dobrego do jedzenia :D 

     

    teraz temat biegania. Biegam od 2 do 3 kilometrów we wtorki i czwartki wieć w dni w które nie chodze na siłownie? to słuszne dni czy wybrac inne? i czy bieganie takich dystansów ma sens w trakcie robienia masy? i czy nie będzie spowalniało mojego tycia??

     

    jeśli chcesz biegać to biegaj, ale takie aktywności nie sa wymagane przy treningu siłowym
    jedyne co Ci to da to spalisz więcej kalorii, a w efekcie będziesz musiał nieco więcej zjeść by przytyć


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko